قارداشی: از جنس خانواده تنیس روی میز هستم


به گزارش مشرق، مهرداد علی‌قارداشی رئیس جدید فدراسیون تنیس روی میز در پایان مجمع انتخاباتی ریاست این فدراسیون که امروز برگزار شد، اظهار داشت: من کار خود را از آبان 93 یعنی قبل از ثبت‌نام نامزدها برای تبلیغات شروع کردم. در همین راستا سفر استانی داشتم و برنامه چهار ساله‌ام را به وزارت ورزش و هیئت‌های استانی ارائه کردم. فکر می‌کنم با توجه به اینکه زودتر از سایر نامزدها کار تبلیغاتی را شروع کردم به همین دلیل نیز توانستم در انتخابات امروز رای بیشتری بیاورم.

وی افزود: من از جنس خانواده پینگ پنگ هستم و شناخت خوبی از آن دارم و تلاش می‌کنم از همه کسانی که می‌توانند به این رشته کمک کنند استفاده کنم.

رئیس جدید فدراسیون تنیس روی میز درباره استفاده از دانش مربیان خارجی نیز گفت: ما در کشورمان مربیان خوبی داریم که می‌توانیم از آنها استفاده کنیم. چندی قبل یک مربی از کره شمالی به ایران آمد که سوابق خوبی نیز دارد. ما در گذشته تجربه خوبی از استفاده از این مربیان داشتیم اما باید تمام شرایط را بررسی کنیم.

علی‌قارداشی در خصوص جایگاه تنیس روی میز ایران در دنیا عنوان کرد: جایگاه فعلی پینگ‌پنگ ایران بد نیست، البته باید اردوهای طولانی‌مدت در طول سال وجود داشته باشد ضمن اینکه حریفان تمرینی نیز نقش موثری در پیشرفت بازیکنان دارند که می‌توانند باعث پیشرفت بازیکنان ایرانی شوند.


ویدیو مرتبط :
تنبس روی میز ( آموزش تنیس روی میز )