سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



دکوراسیون حمام کوچک با ایده های ساده اما متفاوت


چیدانه/ در دنیای امروز همه به نحوی در جست و جوی آرامش و آسایش هستند و هر کدام از ما به طریقی کسب آرامش می کنیم گاهی با یک موسیقی آرام، گاهی با دیدن یک منظره ی دل انگیز و گاهی حتی با یک دوش آب گرم! اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که از مورد آخر آرامش میگیرید، باید بگوییم موارد بسیاری هستند که می توانند تجربه ی یک حمام دوست داشتنی را برای ما ناخوشایند کنند و ما امروز در چیدانه می خواهیم برای آن ها راه حل هایی بیابیم با ما همراه باشید.

طاقچه و شلف های حمام

طاقچه ها و شلف ها جز جدا نشدنی هر فضایی محسوب می شوند، به خصوص فضاهایی مانند حمام ها که جزییات زیادی را در خود دارند. به سادگی با استفاده از طاقچه های ایرانی، نیاکان شلف های امروزی در دکوراسیون، به اوضاع حمام خود سر و سامان بدهید،و حتی با استفاده از چند سنگ کوچک تزئینی فضایی منحصر به فرد را در حمامتان ایجاد کنید و بیش از پیش از زیبایی حمامتان لذت ببرید.

کاشی کاری تزیینی در حمام

در نظر داشته باشید که همیشه فضای نشیمن و اتاق خواب شما نیست که نیاز به طراحی و دکوراسیون داخلی دارد. به فضاهای شخصی تر خود بیشتر اهمیت بدهید، و آن ها را برای خود بیش از پیش جذاب و دوست داشتنی کنید، به سادگی می توانید با انتخاب یک ردیف کاشی تزئینی به رنگ متضاد برای دیوار حمام خود و دیوار پشت طاقچه انتخاب کنید و فضای حمام خود را منحصر به فرد کنید.

اگر در حمام خود وان دارید و همیشه با قرار دادن شامپو و صابون ها و سایر وسایل استحمام خود مشکل دارید چاره ی شما یکی از همین طبقات و شلف ها است، این طبقات به سادگی می توانند فضای پیرامون شما را خلوت کنند و این امکان را برای شما فراهم کنند که بیش از پیش ازحمام خود لذت ببرید.

در حمام همه ی ما انواع و اقسام وسایل و شامپو های شست و شو با مارک ها و برند های مختلف هست که در رنگ ها و سایزها ی مختلف بسته بندی شده اند، در واقع اگر با دقت بیشتری به آنها بنگریم متوجه یک اغتشاش بصری در فضای حمام خود می شویم، توجه داشته باشیدکه اصل اول آرامش نظم است! پس یک راه حل ساده و حتی مقرون به صرفه برای شما استفاده از ظروف یکسان برای شامپوها و وسایل شوینده است. این ظروف حتی می توانند بطری های زیبایی باشند که دیگر برای شما کاربرد ندارند، توجه داشته باشید که خلاقیت شما در ان زمینه بسیار مهم خواهد بود.

برای قرار دادن حوله ها، لوازم نظافتی و حتی تشت ها به سادگی می توانید به فراخور فضای حمامتان از یک کمد استفاده کنید، کمدها به سادگی می توانند در نظم بخشی به فضای حمامتان خوش بدرخشند، پس اگر از شلوغی فضای حمامتان خسته شده اید، و فضای مناسب برای یک کمد را دارید دست به کار شوید و یکی از آن ها را برای حمامتان تهیه کنید. اما در نظر داشته باشید که حتما از مصالح ضد آب تهیه شوند چرا که به دلیل رطوبت پس از مدتی شکل اولیه ی خود را از دست خواهند داد و زیبایی حمامتان را بر هم می زنند.

حس نوستالژیک حمام های سنتی! اگر هنوز کاشی کاری حمام خود را شروع نکرده اید و عاشق حال و هوای حمام های سنتی هستید، به سادگی با انتخاب این طرح کاشی ها می توانید که حمام سنتی در عین حال مدرن برای خود داشته باشید، حتی با کمی حوصله و وقت به راحتی می توانید کاشی کاری حمامتان را خودتان بسازید!

برای داشتن یک حمام خارق العاد و منحصر به فرد اولین چیزی که پیش از هر چیز نیاز دارید جسارت است! خودتان را در گیر قید و بند و اصول نکنید، ترکیب چند متریال (مصالح) به سادگی می تواند فضای حمام شما را از حالت یک نواختی خارج کند و حال و هوایی منحصر به فرد به آن ببخشد، سنگ هایی که آخر هفته از رودخانه پیدا کرده اید نمای بی نظیری برای پشت طاقچه ی شما می شوند همین طور تلفیق کاشی های مکعبی و کاشی های ساده در کنار هم! مهم این است که شما چه می خواهید، امتحان کنید حتما لذت خواهید برد.


ویدیو مرتبط :
دکوراسیون ایده آل دراتاق های کوچک با این ایده ها