سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جیمی رمزی دونده، یکی از کاربردهای حقیقی ویژگی Continuum در ویندوز موبایل را به نمایش می گذارد [تماشا کنید]


جیمی رمزی دونده، یکی از کاربردهای حقیقی ویژگی Continuum در ویندوز موبایل را به نمایش می گذارد [تماشا کنید]

گاهی اوقات در موقعیت هایی قرار می گیرید که ذره ذره امکانات دور و بر برایتان اهمیت پیدا می کند، خصوصا وقتی بخواهید نصف دنیا را بدوید؛ کاری که جیمی رمزی مدتی است آن را آغاز کرده. او سفرش را از کانادا آغاز کرده و حالا به آرژانتین رسیده است.

هدف رمزی از این سفر، جمع آوری کمک های مردمی از کشورهای مسیرش برای سه موسسه خیره بوده و در این راه، با انتشار تصاویر سفرش در یک بلاگ شخصی توانسته طرفداران زیادی برای خودش دست و پا کند.

رمزی برای تصویربرداری سفرش، از یک فبلت لومیا 950XL مایکروسافت استفاده می کند و برای تغذیه باتری آن از یک شارژر خورشیدی بهره می گیرد. ویدئویی که در انتهای مطلب مشاهده می کنید، قدرت فبلت مبتنی بر ویندوز 10 رمزی را به نمایش می گذارد.

رمزی در این ویدئو از طریق یک Display Dock، فبلتش را در هتلی به یک تلویزیون متصل می کند تا با استفاده از قابلیت Continuum ویندوز، یک رایانه کامل برای بارگذاری، ویرایش و اشتراک تصاویر در وبلاگ اختصاصی اش در اختیار داشته باشد. این ویدئوی جالب را می توانید در ادامه تماشا کنید:

منبع: wmpoweruser

برچسب‌ها:Continuumمایکروسافتویندوزویندوز 10

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
معرفی ویژگی Continuum ویندوز 10 برای موبایل + زیرنویس