سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امام جمعه صومعه سرا: حفظ وحدت و همدلی، ملاک نامزدهای انتخاباتی باشد


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صدیقی در خطبه های نماز جمعه این هفته صومعه سرا افزود: اخلاق خوش ، بصیرت افزایی ، دلسوزی و قاطعیت از بارزترین شاخصه های مدیریتی حضرت محمد (ص)بود که موجب گسترش دین اسلام و گرویدن مردم به رسول مهربانی ها شد.
وی اظهار داشت : ارتباط ما با خاندان رسول و ائمه اطهار، باید پلی برای رسیدن به عاقبت بخیری باشد.
امام جمعه شهرستان صومعه سرا با اشاره به اینکه باید زمینه حضور پرشور مردم در انتخابات های پیش رو فراهم شود، ادامه داد: کاندیداهای انتخاباتی باید از تهمت و افتراء و تخریب بپرهیزند و حفظ وحدت و همدلی ملاک آنها باشد.
وی افزود: مردم هوشیار هستند و وعده های افرادی که فقط برای جلب رای باشد را می شناسند و به آن فرد رأی نمی دهند.
وی به هفته وقف اشاره و اضافه کرد: واقف با وقف مال خود، علاوه بر رساندن خیر به دیگران، برای خویش ثواب و اجر اخروی نیز می اندوزد.
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان نیز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته صومعه سرا گفت: اوقاف ، ناظر بر اجرای درست نیات واقفان است.
محمد قاسم پور با اشاره به اینکه وقف در تمام ادیان وجود دارد، اظهار داشت: اولین واقف در اسلام حضرت محمد (ص) بود و سایر ائمه و امامان دنبال رو ایشان بوده اند.
وی افزود: اوقاف ناظر بر وقف ایجاد شده و کلیه اسناد موقوفه در سامانه جامع ثبت و وقف می شود تا نظارت دقیق بر چگونگی اجرای نیات واقف انجام گیرد.
شهرستان صومعه سرا در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.ک/2
7292/2007

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
جشن میلاد امام زمان در صومعه سرا