ثبت شش هزار اختراع توسط «فورد»


خبر خودرو/ فورد با توسعه تحقیقات خود درزمینه وسایل نقلیه و همچنین خودروهای خودران موفق شد تعداد قابل توجهی پروانه حق اختراع را در سال 2015 به ثبت برساند. کارکنان فورد موفق شدند در سال 2015 و با رشدی 36 درصدی نسبت به سال گذشته اش تعداد تقریبی 6 هزار پروانه حق اختراع را به ثبت برسانند.
بخش قابل توجهی از این مقدار به حوزه خودروهای خودران و به عبارتی رانندگی هوشمند مرتبط می شود. فورد تلاش دارد باهدف تغییر استانداردهای حمل و نقل نوآوری های تازه ای را به مشتریان معرفی کند که این مسئله بر ظاهر داخلی و خارجی خودروهایش تاثیر گذاشته است. در واقع فورد عقیده دارد اختراع تجهیزات و سامانه های جدید مهمترین عامل حفظ برتری درصنعت خودرو میباشد.
گفتنی است فورد امسال تعداد اختراعاتش در زمینه خودورهای الکتریکی را به دو برابر تعداد پنج سال گذشته رسانده این شرکت اعلام کرده که حاضر است اختراعاتش در زمینه تولید خودروهای الکتریکی را در اختیار شرکت های علاقمند دیگر قرار دهد و به توسعه این دست خودرو کمک کند. به گفته مقامات رسمی فورد این شرکت در حال حاضر بیش از 650 حق اختراع در حوزه خودروهای الکتریکی دارد و می کوشد تا تعدادشان را به هزار عدد برساند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
ثبت اختراع