ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



جشنواره کشوری اسب اصیل در کرمانشاه برگزار می شود


به گزارش خبرنگار ایرنا، مصطفی باباملکی روز یکشنبه در نشست هماهنگی برگزاری سالگرد ارتحال امام، نیمه شعبان و سالروز آزادسازی خرمشهر که در فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: این جشنواره از 29 اردیبهشت تا دوم خرداد در شهر کرمانشاه برگزار می شود.
وی مکان برگزاری جشنواره را استادیوم 15 خرداد کرمانشاه عنوان و اظهار کرد: 340 نفر در این جشنواره حضور خواهند داشت.
باباملکی با بیان اینکه از 6 داور خارجی نیز برای حضور در جشنواره دعوت شده است، گفت: برنامه ریزی برای حضور تعدادی از تماشاگران خارجی نیز به عمل آمده است.
مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه یادآور شد: مراسم افتتاحیه جشنواره اسب اصیل ساعت 15 روز چهارشنبه 29 اردیبهشت و مراسم اختتامیه نیز روز دوم خرداد که مصادف با میلاد امام زمان (عج) است، برگزار می شود.
وی با بیان اینکه عموم مردم و خانواده های کرمانشاهی می توانند از این جشنواره بازدید کنند، گفت: برنامه های جشنواره در مدت زمان یاد شده از ساعت 14 تا 24 برگزار می شود.
باباملکی همچنین از برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسب نیمه شعبان و سالروز آزادسازی خرمشهر در روز جمعه 31 اردیبهشت و در منطقه 6 شهرداری خبر داد و گفت: این همایش ساعت هشت صبح و از مقابل شهرداری این منطقه آغاز و در بوستان زنبق پایان می پذیرد.
وی در پایان گفت: روز دوم خرداد نیز مراسم جشن بزرگ نیمه شعبان و سالروز آزادسازی خرمشهر از ساعت 17:30دقیقه تا 21:30 دقیقه در سرسرای ورزشی حضرت امام (ره) واقع در بلوار طاق بستان برگزار می شود که عموم مردم می توانند در آن شرکت کنند.
7458/8066

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
اسبان اصیل کرد در جشنواره کرمانشاه