سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



توضیح سازمان بهزیستی درباره وقایع محله هرندی


ایسنا/ معاون سازمان بهزیستی کشور توضیحاتی را درباره به آتش کشیده شدن سرپناه معتادان و کارتن خواب‌ها در محله هرندی ارائه کرد.

حبیب الله مسعودی فرید همزمان با چهارمین روز برگزاری نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها با حضور درغرفه ایسنا درباره به آتش کشیده شدن سرپناه معتادان و کارتن خواب‌ها در محله هرندی اظهارکرد: گروه‌های مردمی اقدام به این کارکرده و هیچ یک از سازمان‌ها اعم از شهرداری، پلیس یا بهزیستی ربطی به این موضوع ندارند.
وی با بیان اینکه در پی این حادثه آسیبی به هیچ یک از افراد معتاد و کارتن خواب وارد نشد، تصریح کرد: تنها پناهگاه وسایل این افراد از سوی مردم به آتش کشیده شده چرا که به نظر می رسد مزاحمت های این افراد باعث این اقدام از سوی مردم شده است.

به گزارش ایسنا دکتر انوشیروان بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور به همراه شماری از معاونین خود در غرفه ایسنا در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها حاضر شده بود که مشروح گفت‌وگوی ایسنا با این افراد طی روزهای آتی منتشر خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
سرزده در سازمان بهزیستی + فیلم