علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



هوش مصنوعي گوگل به نامه هاي الکترونيکي شما پاسخ مي دهد


  X  

تاریخ خبر : چهارشنبه 1394.08.13 - 17:06

هوش مصنوعي گوگل به نامه هاي الکترونيکي شما پاسخ مي دهد

ايرنا/ گوگل در تازه ترين تلاش براي ماشيني کردن فعاليت هاي انسان، از يک ابزار هوش مصنوعي رونمايي کرده است که مي تواند به طور خودکار به نامه هاي الکترونيکي کاربران پاسخ دهد.
اين فناوري بخشي از به روزرساني اپليکيشن اينباکس Inbox گوگل براي مديريت و سازمان دهي نامه هاي الکترونيکي است.
اين فناوري يک گزينه ي سه پاسخي را براي انتخاب از ميان آنها در اختيار کاربر قرار مي دهد و کاربر فقط بايد روي آن کليک کند.
بنا بر اعلام گوگل، اين برنامه که پاسخ هوشمندانه ('Smart Reply) نام دارد، سه پاسخ را بر اساس نامه هاي الکترونيکي دريافتي کاربر پيشنهاد مي دهد.
براي آن دسته از نامه هاي الکترونيکي که مي توان پاسخ فوري به آنها داد، اين برنامه 'مي تواند فکر کند و در وقت کاربر براي تايپ صرفه جويي کند' و نيز براي پاسخگويي سريع به آن دسته از نامه هاي الکترونيکي که به اندکي تفکر نياز دارند، به کاربر کمک فکري مي دهد.

اين سامانه با تجزيه و تحليل مکالمات ايميلي در سرويس جي ميل گوگل، مي آموزد که پاسخ هاي مناسب ارائه دهد و با گذشت زمان، کيفيت پاسخ ها بهبود مي يابد.
پاسخ هاي کاربردي به يک شبکه عصبي که مشابه مغز انسان کار مي کند، تزريق مي شوند و اين شبکه لحن و مفهوم پاسخ ها را با ايميلي که کاربر در حال خواندن آن است، تطبيق مي دهد.
اين سيستم همچنين در طول زمان با فراگيري پاسخ هاي ترجيحي کاربر، قابليت پاسخگويي خود را ارتقا مي دهد.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
تعجب رئیس گوگل از هوش ایرانی ها !