سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مشخص شدن زمان تعطیلی فروشگاه ها در نقشه‌های گوگل


مشخص شدن زمان تعطیلی فروشگاه ها در نقشه‌های گوگل

با به روزشدن خدمات نقشه گوگل کاربران می توانند از زمان فعالیت و تعطیلی صاحبان مشاغل و فروشگاه های مختلف در ایام تعطیلات مطلع شوند تا وقتشان هم کمتر تلف شود.

فارس/ با به روزشدن خدمات نقشه گوگل کاربران می توانند از زمان فعالیت و تعطیلی صاحبان مشاغل و فروشگاه های مختلف در ایام تعطیلات مطلع شوند تا وقتشان هم کمتر تلف شود.

به گزارش تک تایمز، پیش از این خدمات یاد شده تنها برای اوقات عادی ارائه می شد، اما از این پس زمان کار فروشگاه ها و موسسات خدماتی مختلف در تعطیلات خاص مانند ایام کریسمس هم درج خواهد شد.

به عنوان مثال اگر کاربران در ایام تعطیلات برای یافتن فروشگاهی خدمات نقشه گوگل را جستجو کنند ساعات کاری آنها در ایام تعطیلات خاص نیز نمایش داده می شود.

اگر زمان فعالیت برخی مشاغل خاص در ایام تعطیلات مورد نظر در دسترس نباشد گوگل پیام هشداری را به نمایش درمی اورد و توضیح می دهد که اطلاعات یاد شده ممکن است در ایام کریسمس صحیح نباشد. گوگل می گوید این خدمات را به تدریج در تمامی کشورهای جهان ارائه خواهد کرد. همچنین این خدمات در دو نسخه رومیزی و همراه نقشه گوگل قابل دسترس خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
اضافه شدن سرویس نقشه گنج به نقشه گوگل!