سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تولید کننده تبلت جدید نکسوس مشخص شد


بر اساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده مشخص شده که نسخه بعدی تبلت گوگل توسط شرکت هواوی تولید خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران/ بر اساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده مشخص شده که نسخه بعدی تبلت گوگل توسط شرکت هواوی تولید خواهد شد.

بر اساس جدیدترین شایعات منتشر شده، گوگل در نظر دارد که نکسوس 7 خود را در قالبی جدید برای سال 2016 آماده کند. شرایط نشان می‌دهد که قرعه این شانس به نام کمپانی هوآوی خواهد افتاد. پس از تولید یکی از آخرین نکسوس‌های گوگل توسط هوآوی، حال این غول چینی در نظر دارد تا همکاری خود با گوگل را افزایش دهد و از سوی مقابل نیز گوگل کاملا به ادامه این همکاری متمایل است.Weibo که تلاش زیادی بر درج اطلاعات و اخبار غیر رسمی می‌کند، این بار نیز این موضوع را منتشر کرده است! احتمالا برای قطعیت آن باید کمی صبر کنیم.

با توجه به برآوردها و آمارهای ثبت شده جهانی، هوآوی هم اکنون به عنوان سومین تولید کننده بزرگ اسمارت‌فون در دنیا به شمار می‌رود و در کشور چین توانسته بازارهای داخلی خود را قبضه کند. این کمپانی برای گسترش محصولاتش در غرب، هم اکنون نکسوس 6P را روانه بازار کرده است که می‌تواند نتیجه خوب و مثبتی برای آن‌ها داشته باشد. این محصول یک اسمارت فون قدرتمند است که در صورت ثبت فروش بالا می‌تواند یکی از مهم‌ترین اسمارت فون‌های تاریخ هوآوی لقب بگیرد. هم چنین این اسمارت فون باعث می‌شود که کاربران مناطقی چون اروپا و آمریکای شمالی نیز بیشتر از قبل با نام کمپانی هوآوی آشنا شوند.

گوگل نیز در این میان با در نظر گرفتن یک برچسب قیمتی مناسب، به فروش این محصول و مطرح شدن هر چه بیشتر نام هوآوی کمک شایانی کرده است.

نکسوس 7 برای اولین بار در تاریخ جولای سال 2012 توسط کمپانی ایسوس و با همکاری گوگل تولید و روانه بازار شد. این دستگاه اولین تبلت نکسوس بوده و تنها محصولی است که سعی کرد سود آن‌چنانی به جیب نزند و کیفیت بالای ساخت و همچنین عملکرد قابل قبول، نکسوس 7 را یکی از بهترین تبلت‌های اندرویدی تاریخ گوگل معرفی کرد. البته یک سال بعد، گوگل و ایسوس تبلت نکسوس 7 را با بهبودی نسبی در عملکرد و همچنین قیمتی مناسب‌تر وارد بازارهای جهانی کردند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
تماشا کنید: آزمایش مقایسه تبلت نکسوس 7 جدید با نکسوس 7 قدیمی