سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



برنامه ششم شرکت ارتباطات زیرساخت در مرحله نهایی شدن است


به گزارش خبرگزاری فارس، فرهاد معارفی عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت با اعلام این مطلب افزود:   برنامه های کلان و طرح های جامع شرکت ارتباطات زیر ساخت براساس اسناد بالادستی  از جمله برنامه های پنج ساله توسعه کشور، قوانین بودجه سنواتی ،اطلاعات مرتبط با نیازسنجی های صورت گرفته و اولویت های تعیین شده از سوی کمیته های تخصصی برنامه ششم در شرکت و وزارت  ارتباطات ،تدوین  می شود .

 وی  با اشاره به این که طبق اساسنامه شرکت ارتباطات زیرساخت ،طرح های جامع در زمینه شبکه زیرساخت ارتباطی  باید قبل از اجرا به تصویب وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برسد ،تاکید کرد :‌ تمام فعالیت های  این شرکت  باید تامین کننده  نقش و جایگاه  حاکمیتی آن باشد.

  عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت با تشریح این موضوع که کمتر تصمیمی  در سازمان ها فاقد اثر مالی است ،توجه به موضوعات اقتصادی و مالی براساس سیاست های اقتصاد مقاومتی را  یک ضرورت  دانست  و  افزود:‌ انتظار صاحبان سهام شرکت و در صدر آن وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات آن است که جنبه های اقتصادی تصمیمات باید همزمان با جنبه های فنی مد نظر هیات مدیره قرار گیرد.

 معارفی درادامه تصریح کرد:خوشبختانه سیستم محاسبه بهای تمام شده خدمات فروش رفته و نیز پروژه های در دست اجرای شرکت دو سال است که  به مرحله بهره برداری رسیده  است و این شرکت از معدود شرکتهای دولتی است که سعی کرده  بر اساس قانون  این سیستم را پیاده سازی کند.

وی افزود: این موضوع اطلاعات با ارزشی را در باره  مدیریت هزینه و بهای تمام شده خدمات و پروژه ها و نیز تعرفه گذاری خدمات در اختیارمان قرار می دهد، زیرا عوامل موثر در کسب و کار همگی در حیطه موضوعات مالی و اقتصادی جای دارند و می توان با کاهش هزینه ها نسب به ارایه خدمات با قیمت های مناسب اقدام کرد. 

انتهای پیام/آ

http://fna.ir/CKXPLR


ویدیو مرتبط :
دستاوردهای وزارت ارتباطات در شركت ارتباطات زیرساخت