سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



قطع ارتباط 50 روستای کوهدشت در اثر سیل


مدیر راه و شهرسازی کوهدشت گفت: ارتباط 50 روستای شهرستان کوهدشت در اثر سیل قطع شده است.

آزادبخت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه لرستان اظهار کرد: بارش باران و طغیان رودخانه‌ها 110 کیلومتر از جاده‌های اصلی و روستایی این شهرستان را تخریب کرده است.

وی ادامه داد: متاسفانه در اثر جاری شدن سیل، ارتباط 50 روستای شمال کوهدشت، شامل مناطق همیان و ضرون و پشت تنگ شیرز با جمعیتی بالغ بر 8 هزار نفر قطع است.

مدیر راه و شهرسازی کوهدشت با بیان این‌که تلاش راهداران برای بازگشایی این محورها ادامه دارد، افزود: در اثر سیلاب 11 دستگاه پل تخریب شده و 10 دستگاه پل دیگر نیاز به ترمیم دارند.

آزادبخت تاکید کرد: به علت سیلاب ارتباط زمینی عشایر شمال کوهدشت به طور کامل به مرکز شهرستان قطع شده و به زیرساخت‌های ارتباطی این بخش خسارت‌های زیادی وارد شده است.

*عکس تزیینی است.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
سیل در اواخر سال 1392 و قطع ارتباط جاده ای روستای زیارت