سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



معتمدآریا: فیلمسازان جوان مطالب جدیدی عرضه می کنند


به گزارش ایرنا، فاطمه معتمدآریا گفت: پیام سینما مهر و دوستی است و انسان ها می توانند دوست داشتن را با وجود داشتن هر شخصیتی از این هنر یاد بگیرند.
وی درمورد نقشی که در این فیلم بازی کردٰه است، گفت: شخصیت زن این فیلم در ابتدا منفی نشان داده می شود و با ورود برادرزاده اش به تدریج طعم عشق و محبت و دوستی را چشیده و متحول می شود.
وی با اشاره به فیلمنامه قوی این فیلم افزود: در حدود 60 فیلمی که در دوران کاری و حرفه ای بازی کرده ام، این متفاوت ترین شخصیتی است که آن را اجرا کرده ام و سیر تحول در این شخصیت برای من بسیار جالب است.
معتمدآریا خاطرنشان کرد: سینمای هنر و تجربه بهترین مکانی است که می توان مردم شهرهای مختلف را به هم نزدیک کرد و بدون هیچ گونه ساختارشکنی بدنبال فرهنگ سازی رفت.
وی با تمجید از بازیگر نقش یحیی خاطرنشان کرد: کودکان یک موجود فرشته صفت هستند و تحولات یک کودک در دوران کودکی اش در فضای بزرگ در رفتارهای آن را نشان می دهد.
کارگردان فیلم یحیی سکوت نکرد نیز در جلسه نقد و بررسی این فیلم اظهار داشت: در این فیلم چیزی برای کشف وجود نداشت و بر خلاف فیلم های کلاسیک که اطلاعات را قطره قطره به مخاطب انتقال می دهند، در این فیلم درام در اولین سکانسش تمام می شود.
کاوه ابراهیم پور با اشاره به ویژگی های نقش کودک این فیلم گفت: معتقدم منش و رفتار انسان با جهان در دوران کودکی شکل می گیرد و آگاهی نسبت به پیرامون آن بالا می رود.
وی با تمجید از نقش و بازی فوق العاده فاطمه معتمدآریا در این فیلم گفت: وقتی وی پیشنهاد بازی را در این فیلم پذیرفت، خوشحال شدم، زیرا می دانستم وی می تواند به بهترین نحو شخصیت فیلم را بازی کند.
نقد و بررسی فیلم یحیی سکوت نکرد در گروه سینمایی هنر و تجربه با حضور فاطمه معتمدآریا بازیگر، کاوه ابراهیم پور کارگردانٰ، امیرحسین علم الهدی مدیر گروه سینمایی هنر و تجربه و جمعی از علاقمندان به هنر سینما در مجتمع سینمایی کاشان برگزار شد.
شبس**ع/6021**1565

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
بیستمین نشست فیلمسازان جوان سینمای انقلاب