سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



گزارش 150 مورد زمین‌لرزه در لرستان‌ طی سال گذشته


‌مدیرکل مدیریت بحران لرستان گفت: دولت یک ریال برای خسارت سیلاب لرستان پرداخت نکرده است.

مهندس رضا آریایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه لرستان، اظهار کرد: در سال 94، 150 مورد زمین‌لرزه در لرستان رخ داده و تنها یکی از آنها بالای 4 ریشتر بوده که در 31 اردیبهشت ماه روی گسل جنوب خرم‌آباد با شدت 4.9 ریشتر رخ داد و خوشبختانه هیچ مشکلی را ایجاد نکرد.

وی ادامه داد: سایر زمین‌لرزه‌ها زیر 3.5 ریشتر بوده که فقط ثبت دستگاهی شدند و مردم به ندرت متوجه شده بودند.

مدیرکل مدیریت بحران لرستان افزود: روز گذشته نیز شاهد زمین‌لرزه 3.7 ریشتری در بروجرد بودیم.

آریایی در ادامه با اشاره به وقوع سیلاب در استان، بیان کرد: همچنین در سال 94 چندین مورد سیلاب را در لرستان شاهد بودیم که شدت یکی از آنها منجر به فوت 3 نفر شد و 260 میلیارد تومان خسارت به همراه داشت.

مدیرکل مدیریت بحران لرستان اضافه کرد: متأسفانه علی‌رغم اینکه برآورد خسارت سیلاب در استان جزو مصوبات هیأت دولت شد، ولی در بخش عمرانی یک ریال به لرستان پرداخت نشد و تنها تسهیلات بانکی به تعداد متقاضیانی که دچار خسارت شدند، پرداخت شد.

آریایی گفت: البته قول داده شده که امسال در بخش عمرانی، میزان خسارت وارد شده پرداخت شود.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
زمین لرزه ۶.۲ ریشتری در استان های ایلام لرستان وخوزستان