سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تنها شهر ایران که "آب مجانی" دارد


علیرضا نوذری پور در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: تمام شهرهای استان تهران به جز یک شهر تحویل شرکت آب و فاضلاب استان تهران است و در تمامی شهرها بر روی میزان آب مصرفی‌شان محاسباتی صورت می گیرد و قبض آب برای آنها صادر می شود به جز این یک شهر.

وی افزود: شهر شمشک که حدود دو سال است در تقسیمات استان تهران به عنوان یک شهر به ثبت رسیده هنوز تحویل شرکت آبفای استان تهران نشده است.

قائم مقام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران تصریح کرد: تاکنون چند جلسه با شورای اسلامی این شهر، شهرداری شمشک و دیگر نهادها داشته ایم اما با وجود این جلسات، هنوز تصمیمی برای تحویل شبکه آب شهر شمشک به آبفا گرفته نشده است.

وی ادامه داد: با وجود ویلاها و آپارتمان های متعدد در این شهر، مصرف آب آنها رایگان است و هیچ قبض آبی برای آنها صادر نمی شود.

نوذری پور خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر شمشک باید بیایند جلسه بگذارند و این مسئله تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟