سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حال و هوای انتخابات در مناطق ترکمن نشین استان گلستان


به نوشته ترکمن سسی در آستانه شروع رسمی تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی مناطق ترکمن نشین استان حال و هوای خاص را دارند.
در حوزه انتخابیه کردکوی - ترکمن در روزهای اخیر علاوه بر این که شایعه بازگشت برخی از کاندیداهای ترکمن به عرصه رقابت ها به گوش می رسید انصراف یکی از کاندیداها هم خبرساز شد.
در حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا هم ترکمن های این حوزه تحت تاثیر دو تحول مهم قرار دارند تحول اول شایعات پررنگی است که در زمینه احتمال انصراف یکی از کاندیداهای ترکمن این حوزه منتشر شده است.
تحول دوم این حوزه تداوم نقدهایی است که نسبت به شیوه عملکرد یکی از کاندیداها وجود دارد.
در حوزه انتخابیه گنبد هم بیم و امیدها نسبت به نشست یاشولی ها (بزرگان قوم) و نتیجه احتمالی آن ادامه دارد.
در این زمینه در روزهای گذشته نشستی بین اعضای یاشولی ها و برخی از کاندیداهای تایید نشده گنبدی برگزار شد که با حاشیه هایی همراه بوده است. باید به انتظار نشست و دید تا یاشولی های گنبدی در نهایت چطور می توانند معادله چند مجهولی حوزه انتخابیه گنبد را حل نمایند.
6203

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
بندر ترکمن (( استان گلستان ))