سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



اين 10 رابطه را با عشق اشتباه نگيريد


سيب سبز/ شايد نه در خانه و نه در تمام سال‌هايي که پشت ميز درس نشسته‌ايد، هيچ کس اين رازها را با شما در ميان نگذاشته باشد. شايد وقتش باشد که باور کنيم براي شروع يک رابطه و به سرانجام رساندنش، واقعا به معلم و درس و کلاس نياز داريم. باربارا دي آنجليس يکي از کساني است که تلاش مي‌کند چيزهايي که خودش از زندگي و عاشق شدن ياد گرفته را با ديگران در ميان بگذارد.

او مي‌گويد بسياري از رابطه‌ها به خاطر دلايلي که هيچ کس آنها را با شما در ميان نگذاشته از هم مي‌پاشند و اگر شما اين بهانه‌هاي ساده بدبختي را نشناسيد، ممکن است دانسته يا نادانسته به دام‌‌شان بيفتيد. چنين بهانه‌اي کافي است تا در اين صفحه، بي‌سرانجام‌ترين رابطه‌هاي عاشقانه را براي‌تان معرفي کنيم.

شايد نه در خانه و نه در تمام سال‌هايي که پشت ميز درس نشسته‌ايد، هيچ کس اين رازها را با شما در ميان نگذاشته باشد. شايد وقتش باشد که باور کنيم براي شروع يک رابطه و به سرانجام رساندنش، واقعا به معلم و درس و کلاس نياز داريم. باربارا دي آنجليس يکي از کساني است که تلاش مي‌کند چيزهايي که خودش از زندگي و عاشق شدن ياد گرفته را با ديگران در ميان بگذارد.

او مي‌گويد بسياري از رابطه‌ها به خاطر دلايلي که هيچ کس آنها را با شما در ميان نگذاشته از هم مي‌پاشند و اگر شما اين بهانه‌هاي ساده بدبختي را نشناسيد، ممکن است دانسته يا نادانسته به دام‌‌شان بيفتيد. چنين بهانه‌اي کافي است تا در اين صفحه، بي‌سرانجام‌ترين رابطه‌هاي عاشقانه را براي‌تان معرفي کنيم.

بيشتر از او عاشق هستيد؟

اگر به رابطه‌اي وارد شده‌ايد که بيشتر از آنچه به شما عشق مي‌ورزند، عشق خود را نثار فرد مقابل‌تان مي‌کنيد، سرنوشت خوبي در انتظار‌تان نخواهد بود. در چنين رابطه‌اي يکي از دو طرف از لحاظ رواني تعقيب‌کننده و ديگري تعقيب‌شونده است و هيچ وقت دو طرف، وضعيت برابري را در رابطه عاطفي‌شان تجربه نمي‌کنند. وقتي در چنين رابطه‌اي مي‌مانيد، بعد از مدتي اين احساس که شما را کنترل مي‌کنند کلافه‌تان مي‌کند و خودتان را تشنه عشقي خواهيد دانست که نثارتان نمي‌شود.

حاصل اين احساسات آزار‌دهنده، عصبانيت شما خواهد بود و احساس خواهيد کرد به شما و احساسات پاکي که در اين رابطه خرج مي‌کنيد خيانت مي‌شود. کساني که در اين روابط يک‌طرفه مي‌مانند و به اندازه‌اي که محبت مي‌کنند عشق نمي‌بينند، پس از مدتي احساس درماندگي مي‌کنند.

بيشتر عاشق‌تان است؟

وقتي مي‌گوييم در يک رابطه عاطفي بايد موازنه احساسات برقرار باشد، منظورمان تنها اين نيست که شما نبايد عاشق‌تر از همسرتان باشيد. اگر او هم بيشتر از آنچه شما دوستش داريد به شما عشق بورزد، اين معادله به هم مي‌خورد و رابطه‌تان آزار‌دهنده و ويرانگر مي‌شود. وقتي شما صددرصد قلب‌تان را در يک رابطه نمي‌گذاريد، باز هم نمي‌توانيد احساس آرامش کنيد و هيچ يک از شما از زندگي که ساخته‌ايد احساس رضايت نمي‌کنيد.

در روياهاي‌تان مي‌سازيدش؟

وقتي همسرتان را به مجسمه‌اي بي‌عيب و نقص تبديل مي‌کنيد و شيفته توانايي‌هاي بالقوه‌اي مي‌شويد، باز هم رابطه‌تان را در معرض تهديد قرار مي‌دهيد. شما وقتي مي‌توانيد يک رابطه موفق را شکل دهيد که عاشق او به همين شکل که هست باشيد اما وقتي عاشق کسي مي‌شويد که «مي‌تواند باشد» يا «آرزو داريد باشد» کار را خراب مي‌کنيد. همسر شما همين کسي است که در مقابل‌تان ايستاده؛ نه کسي که در روياهاي‌تان مي‌بينيد. در چنين شرايطي درواقع شما عاشق همسرتان نيستيد، عاشق فردي هستيد که اميدواريد همسرتان به آن بدل شود.

فرشته نجات هستيد؟

کساني که به نجات ديگران معتاد هستند، به‌خاطر اعتمادي که به همسرشان دارند يا توانايي‌هايي که در او مي‌بينند در کنارش نمي‌مانند؛ آنها تنها تصور مي‌کنند که مسوول نجات همه افراد جهان هستند و ماموريت نجات ديگران را به عهده دارند. چيزي که آنها را در يک رابطه نگه مي‌دارند، عشق نيست، بلکه حس ترحم است و اشتباه گرفتن اين دو حس با هم باعث مي‌شود انرژي‌شان را در رابطه‌اي که نمي‌تواند انتظارات‌شان را برآورده کند خرج کنند.

معلم‌تان است؟

قرار نيست مردي که نقش همسرتان را دارد و در آينده قرار است پدر فرزندان‌تان باشد، معلم شما باشد. براي ساختن يک زندگي سالم، شما و همسرتان بايد در يک مقام و مرتبه قرار داشته باشيد و هيچ کدام‌تان خود را فرودست يا فرادست ندانيد. وقتي يکي از شما دو نفر، خود را قدرتمند‌تر يا ضعيف‌تر ببيند، رابطه از مدار سلامت خارج مي‌شود. اگر در آستانه ازدواج قرار داريد، مراقب باشيد داناتر بودن و قوي‌تر بودن مردي که مقابل‌تان ايستاده، دليل انتخاب شما نباشد؛ چراکه شما قرار است با همسري که همراه‌تان است زير يک سقف برويد تا با معلم‌تان.

عاشق چشم و ابرويش هستيد؟

زيبايي ظاهري، موقعيت خانوادگي، موقعيت شغلي يا حتي داشته‌هاي مالي نامزدتان باعث شده او را انتخاب کنيد؟ پس وقتش است که از خود يک سوال مهم بپرسيد؛ شما بايد به اين سوال جواب دهيد که اگر اين فرد اين ويژگي را نداشت آيا همچنان برايم جذاب بود و مي‌خواستم با او ازدواج کنم؟ اگر پاسخ‌تان به اين سوال منفي است يا با ترديد به آن جواب مي‌دهيد، معنايش اين است که قرار است به رابطه‌اي وارد شويد که پيش از شروع، زمينه را براي شکست خوردنش فراهم کرده‌ايد.

درد مشترک داريد؟

کم نيستند رابطه‌هايي که به‌خاطر درد مشترک شکل مي‌گيرند. گاهي افراد در موقعيت‌هايي قرار مي‌گيرند که به‌خاطر تفاهم‌هاي جزئي و کوچک احساس مي‌کنند عاشق و دلباخته يکديگر هستند. اين افراد رابطه‌شان را براساس همين تفاهم‌هاي جزئي شکل مي‌دهند و اگر موضوعي که دليل پيوند‌شان شده براي‌شان اهميت داشته باشد، به راحتي آن را با پيوندي عاشقانه و قوي اشتباه مي‌گيرند.

مي‌خواهيد به ديگران دهن‌کجي کنيد؟

گاهي افراد کساني که خصوصيات شخصيتي آنها متضاد با آنچه مورد نظر والدين‌شان است را براي ازدواج انتخاب مي‌کنند. اين افراد احتمالا به‌خاطر اينکه با والدين و اطرافيان‌شان بجنگند، وارد يک رابطه عاطفي مي‌شوند و دانسته يا ندانسته مي‌خواهند با چنين انتخابي، انتقام خود را از کساني که هميشه خواسته‌هاي‌شان را سرکوب کرده‌اند بگيرند. رابطه‌اي که سرکشي و به عبارت ديگر دهن‌کجي به ديگران دليل شکل گرفتنش باشد، هيچ‌وقت نمي‌تواند شما را به خانه‌اي امن و آرام دعوت کند.

مي‌خواهيد حال نامزد سابق‌تان را بگيريد؟

وقتي با درد از کسي که دوستش داشته‌ايد جدا مي‌شويد، احتمالا براي آرام کردن خودتان به راه‌هاي مختلفي دست مي‌زنيد. رابطه‌اي که در آن نامزد يا همسر را به‌عنوان عکس‌العملي در قبال نامزد يا همسر قبلي خود انتخاب مي‌کنيد، بعيد است شما را به آرامش برساند.

اگر به محض بيرون آمدن از يک رابطه و تنها به‌خاطر اينکه نشان دهيد طرفداران ديگري هم داريد يا به اين دليل که تحمل تنها ماندن را نداريد به يک رابطه وارد شويد، احتمال زمين خوردن‌تان زياد خواهد بود.

دل‌تان جاي ديگر است؟

رابطه‌اي که در آن نامزد يا همسرتان از نظر رواني و عاطفي در دسترس شما نيست، نمي‌تواند رابطه موفقي باشد. در اين روابط نامزد يا همسر از نظر عاطفي و رواني با کسي ديگر درگير است و به‌طور کامل نتوانسته درگيري عاطفي خود را با شخص سوم حل کند.

اگر هنوز يکي از شما پرونده‌هاي عشق قديمي‌تان را نبسته‌ايد، معنايش اين است که آمادگي وارد شدن به يک رابطه و ساختن يک زندگي موفق را نداريد. اگر عشق امروز شما هنوز به عشق ديروزش فکر مي‌کند، نبايد انتظار ساختن يک زندگي موفق را هم داشته باشيد.

يک رابطه موفق و آرامش بخش، نيازمند توجه و مراقبت هر دوي شماست و زماني که حتي يکي از شما دو نفر تمام انرژي‌اش را براي آن رابطه خرج نمي‌کند، هر دوي‌تان گرفتار سراشيبي که پايانش شکست و تلخي است، مي‌شويد.

به من گوش کنيد

باربارا دي آنجليس را همه به‌عنوان نويسنده‌اي که عشق را تعريف مي‌کند و مسيري دست‌يافتني براي رسيدن به آن معرفي مي‌کند، مي‌شناسند. اگر شما هم مي‌خواهيد يکي از شاگردان اين معلم باشيد و به شيوه او عشق را در زندگي‌تان جا دهيد، به اصولي که در اين مطلب آورده‌ايم وفادار باشيد و از آنچه خواسته‌ايم پرهيز کنيد. تنها در اين صورت است که مي‌توانيد با خيال راحت، به فرد مقابل‌تان تکيه کنيد و براي تکميل عشقي که ميان شما جرقه زده قدم ‌برداريد.

وقت را هدر ندهيد

قرار نيست معجزه‌اي شما را عاشق کرده و يک زندگي همراه با عشق را به شما هديه کند. پس منتظر نمانيد عشق شما را پيدا کند. اين شما هستيد که بايد زمين حاصلخيزي بيافرينيد تا بذر عشق به سادگي در آن جوانه بزند و رشد کند.

صادق باشيد

براي رسيدن به چنين هدفي بايد خود را تمام و کمال و تا آنجا که در توان داريد با صداقت تمام به رابطه‌تان متعهد و پايبند کنيد. مطمئن باشيد اگر با صددرصد قلب‌تان به يک رابطه وارد شويد و از آنچه در اين مطلب آورديم هم پرهيز کنيد، قدرت تعهد، بذر عشق ميان شما و معشوق را آبياري خواهد کرد و به آن اين امکان را خواهد داد تا در قلب شما به بار بنشيند. اين شما هستيد که بهتر از هر کسي مي‌توانيد از عشق‌تان مراقبت کنيد.

خودتان دست به کار شويد

باور کنيد شما قدرت و توان آن را داريد که زندگي رضايت‌بخشي را بيافرينيد؛ شما توان آن را داريد که به زندگي خود معنا و هدفي برتر ببخشيد و اين توان تنها در عشق و شور زندگي شما نهفته است. پس منتظر نباشيد کسي از راه برسد و شما را نجات دهد، بلکه خودتان ناجي عشق‌تان باشيد و با تواني که داريد از آن مراقبت کنيد.

با کانال تلگرامي آخرين خبر همراه شويد

https://telegram.me/akharinkhabar

نظر شما


ویدیو مرتبط :
6 اشتباه زنان در رابطه با مردان