سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تظاهرات علیه ترامپ برای دومین روز در کالیفرنیا


تظاهرات ضد دونالد ترامپ، نامزد پیشروی جمهوری خواهان انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا برای دومین روز در کالیفرنیا برگزار شد.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تظاهرات ضد دونالد ترامپ، نامزد پیشروی جمهوری خواهان انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا برای دومین روز در کالیفرنیا برگزار شد.

به گزارش انتخاب به نقل از خبرگزاری رویترز، ترامپ مجبور شد تا به خاطر مسدود شدن خیابان‌ها مسیر کاروانش را تغییر دهد و برای ایراد سخنرانی در جمع هوادارانش در هتلی در کالیفرنیا برود و از تجمع معترضان بپرهیزد.

ترامپ در جمع هوادارانش در جنوب سانفرانسیسکو، کالیفرنیا گفت: این سخنرانی اصلا با آن چیزی که فکرش را می‌کردم، آسان نبود و به سختی وارد هتل شدم.

معترضان که برخی از آنها پرچم‌های مکزیک را در دست داشتند، تلاش کردند تا وارد هتل شوند اما پلیس با استفاده از باتوم آنها را بیرون راند.

روز جمعه معترضان در کالیفرنیا اقدام به شکستن شیشه‌های یک خودروی پلیس کرده و باعث بروز ترافیک شدند. همچنین 20 تن از آنها دستگیر شدند.

برگزاری تظاهرات اعتراضی در جریان سخنرانی‌های ترامپ به امری رایج و معمول بدل شده است به طوری که کمپین وی در ماه گذشته میلادی بخاطر درگیری میان حامیان و معترضان برگزار نشد.


ویدیو مرتبط :
راهپیمایی گسترده مردم علیه نژادپرستی ترامپ و گفتگویی با برگزارکنندگان این تظاهرات