سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



معرفی بازی/ Sniper Fury، بازی جدید گیم لافت در سبک تک تیراندازی منتشر شد


معرفی بازی/ Sniper Fury، بازی جدید گیم لافت در سبک تک تیراندازی منتشر شد

وین فون/ هواداران بازی های گیم لافت مدتی است منتظر یک عنوان جالب توجه با نام “خشم تک تیرانداز” هستند. این بازی بعد از اینکه عرضه ی آن به تاخیر افتاد، اکنون برای ویندوز فون در دسترس است و شما می توانید آن را به رایگان دانلود کنید. با ما همراه باشید.

در این بازی، بازیکنان نقش یک تک تیرانداز را بر عهده می گیرند و باید یک کار مشخص انجام دهند. از بین بردن مهاجمان، محافظت از هم تیمی ها، نجات پیدا کردن و … از جمله وظایفی است که شما به عنوان یک تک تیر انداز باید بر عهده بگیرید.

این بازی از همان تکنولوژی های رندرینگ که در Modern Combat 5 دیدیم استفاده می کند. Blackout و Gameloft مدعی هستند که Sniper Fury دارای بهترین جلوه های بصری می باشد و در سبک خود از بهترین های موجود در استور است. بازیکنان با مواجه با شلیک های غیر ممکن به چالش کشیده خواهند شد و اینجاست که باید از توانایی خود استفاده کنند.

این بازی به صورت رایگان عرضه شده است و کاربران برای نصب آن بر روی گوشی های خود نیاز به پرداخت مبلغی ندارند، با این حال امکان خرید آیتم های پولی در بازی وجود دارد و شما می توانید زره، یا امکاناتی همچون ارتقای مدت زمان اسلو موشن را بخرید. ابتدا می توانید ویژگی ها و روند ساخت این بازی به همراه صحنه هایی از بازی را در این ویدیو و از زبان سازندگان آن ببینید و بشنوید، سپس در ادامه به توضیحات مربوط به خود بازی خواهیم پرداخت:

لینک دانلود ویدئو

در توضیحات مربوط به این بازی در استور آمده است:

زمان دیپلماسی و گفتگو به پایان رسیده است. ما بهترین تک تیر انداز های دنیا را فرا خوانده ایم تا به ما ملحق شده و اهریمن را هر کجا که مخفی شده، هدف قرار دهیم. این یک بازی نیست. جایی برای پشیمانی وجود ندارد، بنابراین شلیک کنید تا بکشید. این یک مبارزه ی خیره کننده در برابر اهریمن است.

ویژگی های بازی Sniper Fury:
بیش از ۱۳۰ ماموریت
گرافیک خارق العاده ی ۳ بعدی که شما را به آینده ای نزدیک می برد.
وجود سربازان، خودرو های مسلح نظامی، واحد های هوایی و … در بازی
نسل بعدی قابلیت “bullet time” هدشات های فوق العاده ی برای شما به ارمغان می آورد.
طوفان شن، طوفان بارانی و دیگر اتمسفر های سنگین بر روی محیط مدرن مبارزه تاثیر می گذارد.
وجود اسلحه های مختلف در مراحل مختلف بازی از اسلحه ی تک تیراندازی تا اسلحه ی راز فوق سری
امکان دزدیدن منابع دیگر بازیکنان با شکستن موضع دفاعی آن ها
امکان ساخت یک اسکوئاد (جوخه) برای دفاع از منابع خود

این بازی هنوز از اکانت اکس باکس لایو پشتیبانی نمی کند، اما به احتمال زیاد در آپدیت های بعدی بازی این قابلیت نیز به آن اضافه خواهد شد و شما می توانید دستاورد های خود در بازی را در اکانت اکس باکس لایو خود ذخیره کنید. همچنین حجم این بازی نیز بسیار کم بوده و شما می توانید به راحتی آن را از استور مایکروسافت دریافت کنید. به یاد داشته باشید اگر شما از ویندوز ۱۰ (گوشی و دسکتاپ) استفاده می کنید، باید چند ساعتی را منتظر بمانید تا این بازی در استور یکپارچه ی مایکروسافت نیز در دسترس قرار گیرد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
تریلر بازی Sniper Fury گیم لافت