فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



برگزاری كارگاه آموزش تشكیلات دانش آموزی در ناحیه یك كرج


به گزارش ایرنا، دانش آموزان دختر و پسر عضو گروه پیشتازان و فرزانگان تشكلات سازمان دانش آموزی در مدارس آموزش و پرورش ناحیه یك كرج در دو روز بصورت جداگانه در كارگاه آموزشی - مهارتی ویژه اعضای تشكلات دانش اموزی در كانون رضوان ناحیه یك كرج شركت كردند.
در حاشیه این كارگاه نمایشگاهی از فعالیت ها و اقدامات تشكلات دانش آموزی در مدارس ناحیه یك كرج با مشاركت دانش آموزان و مربیان برپا شد.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یك كرج هدف از برگزاری این كارگاه آموزشی را تمرین عملی - مهارتی دانش آموزان عضو گروه پیشتازان و فرزانگان ناحیه به منظور ارتقاء سطح علمی - عملی دانش تشكیلاتی،شناسایی دانش آموزان توانمند در حوزه فعالیت كاری سازمان دانش آموزی ، سنجش دانش تشكیلاتی دانش آموزان جهت شركت در برنامه های اردویی درون و برون استاتی ، ایجاد انگیزه در بین دانش آموزان در راستای فعالیت های تشكیلاتی ذكر كرد.
فرزاد شعبانی گفت: این كارگاه آموزشی در دو روز متوالی به تفكیك برای دختران و پسران عضو تشكلات دانش آموزی ناحیه در قالب 5 ایستگاه آموزشی - مهارتی برگزار شد تا دانش آموزان در زمینه هویت تشكیلاتی ، هلال احمر ، جهت یابی ، گره زنی ، برپایی چادر، اجاق ، فریادهای شادی ، گارد پرچم ، سلام تشكیلاتی ، حمل قرآن و اوریگامی دانش و توانمندی مهارتی خود را مورد ارزیابی قرار دهند.
وی با اشاره به نقش مهم سازمان دانش آموزی در تربیت تشكیلاتی دانش آموزان در مدارس خاطر نشان شد: دانش آموزان تشكیلاتی در مدارس نقش مهمی در مدیریت فرهنگی فعالیت های مدارس دارند به گونه ای كه آنان در عرصه های مختلف هویتی ، معرفتی و مهارتی با همراهی و نظارت مربیان و یاور مربیان تشكیلاتی انجام وظیفه می كنند.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یك كرج نیز در بازدید از كارگاه آموزش تشكیلات دانش آموزی گفت: سازمان دانش آموزی به منظور اعتلای شخصیت دینی ، اخلاقی ، عقلانی ، عاطفی ، علمی و اجتماعی دانش آموزان تشكیل شده است.
وحید یعقوبی گسترش مشاركت دانش آموزان در عرصه های مختلف ، برنامه ریزی برای استفاده مفید از اوقات فراغت، ترویج روحیه تعاون را بخشی از اهداف تشكیلات دانش آموزی در مدارس برشمرد .
وی اظهار كرد: فعالیت های فرهنگی ، اجتماعی و تشكیلاتی دانش آموزان عضو تشكلات دانش آموزی موجب رشد كیفی برنامه ها ی اجرایی در مدارس می شود.
وی ادامه داد: برگزاری این اردو های آموزشی سبب می شود تا نقاط قوت و ضعف افراد در بخش های مختلف شناسایی و مورد باز آموزی و تمرین قرار گیرد تا دانش آموزان در فعالیت های درون و برون مدرسه ای كارشان را با كیفیت بالا انجام دهند.
رئیس سازمان دانش آموزی البرز نیز از كارگاه آموزشی دانش آموزان عضو تشكیلات دانش آموزی ناحیه یك كرج بازدید كرد و گفت: دانش آموزان عضو این سازمان باید در انجام وظایف كاری از دانش و مهارت بالایی برخور دار باشند تا بستر گسترش و تقویت فعالیت های فرهنگی - اجتماعی این مجموعه هر سال با كیفیت مناسب ارائه شود.
مهدی قبادی افزود: تشكل های دانش آموزی در كشور دارای یك سند راهبردی است كه لازم است همه ما به آن توجه بیشتری با هدف ارتقاء سطح كیفی فعالیت تشكل های دانش آموزی در دو بخش فعالیت های عمومی و اختصاصی داشته باشیم.
وی برنامه ریزی برای اجرای كارگاهای آموزشی ویژه دانش آموزان عضو تشكیلات دانش آموزی در مناطق و نواحی آموزش و پرورش البرز را ضروری دانست و ادامه داد: تیم های تشكیلاتی سازمان دانش آموزی در مدارس باید در عرصه تقویت تیم علمی، حمایتی ، فرهنگی و امداد و نجات در این استان تلاش مضائف كنند.
وی گفت: در البرز 8 هزار و 414 نفر عضو سازمان تشكیلات دانش آموزی هستند.
2819/1535

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
فوتسال دانش آموزی در كرج( خردمند)