سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



یک مسئول بهداشت خوزستان از متوقف نشدن عرضه مواد غذایی غیر مجاز در مدارس خبر داد


فرهاد صفدری سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: یکی از مشکلات عمده در مدارس استان، عرضه انواع فست فود، ساندویچ و مواد غذایی غیر مجاز از جمله پفک، چیپس، فلافل، نوشابه و یا دیگر موارد است که در راستای مقابله با این امر اقدامات خوبی از سوی سازمان های ذیربط انجام گرفته است.
وی افزود: برای کنترل این موضوع، وزارت آموزش و پرورش و بهداشت،درمان و آموزش پزشکی، تفاهم نامه ای با موضوع ممنوعیت عرضه مواد غذایی غیر مجاز در مدارس منعقد و از سال گذشته به مدارس ابلاغ شد.
صفدری ادامه داد: بر اساس این تفاهم نامه، طرح بسیج بازرسی از عرضه مواد غذایی بوفه مدارس از پارسال در استان اجرا شد اما به علت ادامه یافتن عرضه مواد غیر مجاز، امسال با جامعیت بیشتری از نیمه دوم آذر ماه آغاز می شود.
مدیر سلامت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت خوزستان گفت: در این طرح، بازرسان بهداشت محیط به کلیه مدارس مراجعه و از وضعیت عرضه مواد غذایی در بوفه بازدید کرده و در صورت بروز تخلف برخورد صورت می کنند.
وی اظهار کرد: بازرسان در صورت مشاهده تخلف، موضوع را صورت جلسه و به مدیر اعلام می کنند و فعالیت بوفه تا تعیین تکلیف متوقف می شود و فعالیت مجدد، منوط به رفع مشکل و تعهد مدیر مدرسه به عرضه نکردن مواد غذایی غیر مجاز در بوفه است.
صفدری اضافه کرد: همزمان با این طرح، وضعیت عرضه مواد غذایی دوره گردها نیز در اطراف مدارس در قالب طرح تشدید نظارت بر مواد غذایی غیر مجاز دوره گردها انجام می شود.
مدیر سلامت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت خوزستان خاطرنشان کرد: امسال طرح تشدید بازرسی به صورت جامع و کامل در تعامل و هماهنگی با آموزش و پرورش و استانداری در سراسر خوزستان اجرا می شود.
3004/6064

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
بهداشت مواد غذایی