سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نوسازی بافت های فرسوده در واقع ایجاد فضای زندگی مناسب برای مردم است


به گزارش خبرنگار ایرنا، شریف خسروی روز سه شنبه در اولین جلسه ستاد بازآفرینی پایدار محدوده ها و محله های هدف برنامه های احیاء، بهسازی و نوسازی شهری اظهار كرد: با تشكیل ستاد بازآفرینی بافت های فرسوده شهری كنگاور با اولویت و براساس مصوبات، بافت های فرسوده شهری با پرداخت تسهیلات ساماندهی می شود.
وی با بیان اینكه دستگاه های خدمت رسان با برنامه ریزی دقیق و هدفمند براساس اولویت ها مشكلات بافت ها و ابنیه های فرسوده را به صورت موردی احصا كنند، تاكید كرد: پس از احصا مشكلات، طرح های موجه را در جلسه آتی ستاد ارئه نمایند.
وی در پایان اظهار كرد: اگر امروز به فكر ساماندهی بافت های فرسوده و سكونتگاه های غیررسمی نباشیم در آینده شاهد مشكلات جدی تری خواهیم بود.
دبیر ستاد بازآفرینی بافت های فرسوده شهری و شهردار كنگاور نیز در ادامه، آیین نامه فعالیت ستاد شهرستانی را برای اعضا قرائت كرد.
ستاد ملی بازآفرینی محدوده ها و محله های هدف برنامه های احیا، بهسازی و نوسازی شهری به استناد تبصره بند (2) تصویب نامه 93 هیات وزیران در خصوص 'سند ملی راهبردی احیا، بهسازی، نوسازی و توانمندسازی بافت های فرسوده و ناكارآمد شهری' در جلسه تیر ماه 94 بنا به پیشنهاد دبیرخانه آن و به استناد بند (4) تصویب نامه فوق، آیین نامه فعالیت ستاد استانی را تصویب كرد.
شهر كنگاور یكی از شهرهای قدیمی و كهن ایران در شرق و ورودی كرمانشاه واقع شده است.
7447/8066

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
پرداخت تسهیلات نوسازی به بافت های فرسوده