فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



اردشیر کامکار در سنندج و سقز به روی صحنه می رود


مسئول برگزاری و تهیه کننده این برنامه فرهنگی هنری رور جمعه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: کنسرت گروه موسیقی اردشیر کامکار 18 و 19 دی ماه در سینما بهمن سنندج و 20و 21 دی ماه نیز در سقز برنامه اجرا می کنند.
بهنام سالمیانی افزود: تور کنسرت های گروه اردشیر کامکار با اجرای آنها در تاریخ 8 دی ماه در شهر الشتر لرستان آغاز شده است و شهرهای مهاباد، اراک و اصفهان نیز مقصد بعدی این گروه تا اواسط بهمن ماه خواهد بود.
او اضافه کرد: در این کنسرت ها فرج علیپور به عنوان نوازنده مهمان ساز کمانچه، سعید نایب محمدی نوازنده عود، کامبیز گنجه ای نوازنده تمبک، نیریز کامکار نوازنده تار، سیاوش کامکار نوازنده سنتور، قاسم رحیم زاده نوازنده تار، کامران احمدی نوازنده دف، ترگل خلیقی نوازنده رباب، وحید تاج خواننده بخش فارسی و حشمت رجب زاده خواننده بخش محلی به سرپرستی استاد اردشیر کامکار نوازنده کمانچه حضور خواهند داشت.
سالمیانی یادآور شد: قسمت اول کنسرت موسیقی سنتی است که با شعرهایی از مولانا و جبار امیری به آهنکسازی اردشیر کامکار و وحید تاج اجرا می شود و در قسمت دوم نیز که شامل موسیقی محلی، لری، کردی و بختیاری است، تنظیم قطعات آن را اردشیر کامکار و خوانندگی حشمت رجب زاده به عهده دارد.
گروه اردشیر کامکار در سال های گذشته، با حضور نوازندگان و خواننده های مطرح کشورمان، آثار مشترکی را در قالب آلبوم های ضبط شده و اجرای کنسرت ارائه نموده است.
این گروه با هدف اشاعه هرچه بیشتر موسیقی ملی و نمایان ساختن توانایی ها و استعدادهای جوان موسیقی، در سال 92 همکاری خود را با تعدادی از نوازندگان و خواننده های خوش ذوق آغاز نمود که حاصل آن، اجرای کنسرت هایی در اوایل سال 93، در شهرهای کرمانشاه و تهران و همچنین کنسرت هایی است که تا پایان سال برگزار می گردد.
ضبط استودیی این آثار نیز به زودی در قالب لوم فشرده روانه بازار خواهد شد.
7249/3033

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تکنوازی اردشیر کامکار