سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



زمان توزیع کارت ورود به آزمون شهرداری ها و مشاغل آتش نشانی به تعویق افتاد


به گزارش روز پنجشنبه ایرنا بنقل از این روابط عمومی، استانداری قزوین برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز در 13 شهرداری استان 66 نفر (صرفا مرد) و مشاغل عملیاتی آتش نشانی شهرداری ها 37 نفر با مجوز سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و مصوبه شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی شهرداری ها و دهیاری های کشور برای شهرداری ها جذب می کند.
بر این اساس، واجدین شرایط از طریق برگزاری آزمون توانمندی های تخصصی، مصاحبه و گزینش به صورت پیمانی در شهرداری های استان جذب خواهند شد.
براساس اعلام روابط عمومی استانداری قزوین، زمان ثبت نام آزمون از طریق وب سایت استانداری قزوین انجام شد و شروع ثبت نام از ساعت هشت صبح روز یکشنبه مورخ 22/9/1394 به مدت 10 روز تا ساعت 24 روز سه شنبه مورخ 1/10/1394 صورت گرفت.
زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون و تاریخ برگزاری آزمون به تعویق افتاد و زمان دقیق آن متعاقبا از طریق سایت استانداری قزوین اعلام خواهد شد.
پیشتر زمان توزیع کارت ورود به این آزمون روز شنبه مورخ 05/10/ 1394 و زمان برگزاری آزمون تخصصی (کتبی) نیز روز جمعه مورخ 11/10/1394 اعلام شده بود.
6101/ 6128

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون سراسری