سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آی تی آموزی/ آموزش کلیدهای میانبر در ویندوز ۱۰


آی تی آموزی/ آموزش کلیدهای میانبر در ویندوز ۱۰دیجی کالا/ ویندوز ۱۰ هم مثل سایر نسخه‌های ویندوز، کلیدهای میانبر زیادی دارد که می‌توانند انجام تعدادی از فرمان‌های روزمره از جمله سوییچ کردن بین برنامه‌ها، جابجا کردن پنجره‌های باز و غیره را راحت‌تر کنند.

اکثر مردم ترجیح می‌دهند که برای انجام این دسته از فرمان‌ها از ماوس استفاده کنند ولی زمانی که تمامی کلیدهای میانبر را به یاد بسپارید، می‌توانید با سرعتی به مراتب بیشتر با ویندوز کار کنید.

شاید اگر تنها یکی دو مورد از این کلیدهای میانبر را حفظ کنید، تغییر چندانی در بهره‌وری خود نیابید ولی هنگامی که تعداد زیادی از آن‌ها فرا گرفته و در کارهای روزمره به کار گیرید، متوجه افزایش سرعت ارتباط خود با ویندوز خواهید شد. احتمالا پس از مدتی، دیگر ماوس را کنار گذاشته و به جز مواردی که واقعا نیاز به نشانگر ماوس دارید، از آن استفاده نخواهید کرد.


منبع: دیجی کالا


ویدیو مرتبط :
کلیدهای میانبر در ویندوز 8