سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



پیدا شدن یک نوزاد سرراهی دیگر در میبد!


سلامت نیوز: یک نوزاد پسر توسط خانواده‌اش در یکی از محله‌های میبد رها شد و این دومین بار در طول دو هفته است که یک نوزاد سر راهی در این شهر پیدا می شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از قدس آنلاین، این نوزاد پسر که هم اکنون به مرکز استان انتقال داده شده و در یکی از مراکز بهزیستی نگهداری می شود، یک یادداشت با این مضمون که خانواده وی از عهده مخارج نگهداری او بر نمی آیند، به همراه داشته است.

این نوزاد در یکی از محله های میبد به نام شاه جهان آباد توسط اهالی پیدا شده و تحویل نیروی انتظامی شده است.

دو هفته پیش نیز یک نوزاد دختر دیگر در یکی از بلوارهای اصلی شهر پیدا شد که با توجه به لباس نوزاد که متعلق به بیمارستان میبد بود، خانواده وی رهگیری و پیدا شدند اما به دلیل عدم صلاحیت نگهداری توسط مادر معتاد و پدرش، اکنون در یکی از مراکز بهزیستی در مرکز استان یزد از او نگهداری می شود.


ویدیو مرتبط :
گربه بی خانمان نوزاد سرراهی را نجات داد