تکنیک هایی برای چشم های پف آلود -آکا


1395/02/25

سایت خانواده ،مشاور خانوادهآموزش آرایش،مدل آرایش صورت، آرایش چشم،مدل ابرو

آکاایران:  

,[categoriy]

تکنیک هایی برای چشم های پف آلود -آکاتکنیک هایی برای چشم های پف آلود -آکا

آکاایران: تکنیک هایی برای چشم های پف آلود

برای چشم های پف آلود

به گزارش آکاایران: تشکیل کیسه و افتاد گی پوست د ور چشم ها اصولا ارثی بود ه و معمولا با بالا رفتن سن به وجود می آید هر چند که زود تر هم ممکن است ایجاد گرد د . د ر حالت عاد ی پوست این مناطق ظریف تر بود ه و به زیر پوست محکم چسبید ه نیست. به تد ریج که شخص پیر می شود برخی از عضلات زیری و بافت های زیرین تحلیل می رود و پلک پایین می افتد و چین می خورد .

تغییر چهره
وقتی کیسه ها بزرگ باشند ممکن است قیافه را تغییر د هند ، که یک مشکل اجتماعی و اقتصاد ی است به خصوص اگر شخص جوان باشد . اقد امات آرایشی کار زیاد ی نمی توانند بکنند . با هر پلک زد ن(که د ر طی د وران زند گی شما میلیارد ها بار رخ می د هد ) عضلات و پوست پلک های فوقانی قد ری کشید ه می شوند ولی فیبرهای الاستیک موجود د ر پوست، آنها را به موقعیت طبیعی خود باز می گرد انند . د ر طول زمان، پوست و عضلات پلک بالا طویل تر می شوند و د ر نهایت یک چین کوچک پوستی به د لیل پوست اضافه، به وجود می آید که به سمت خارج برجسته شد ه و روی پلک آویزان می شود . د ر بعضی افراد ، این پوست حتی تا روی مژه ها می آید و د ر فرد ، ایجاد احساس ناراحتی کرد ه و نگاه کرد ن به سمت بالا را مشکل می سازد . اگر مشکل شد ید باشد ، فرد متوجه محد ود یت د ید خود توسط پلک پایین افتاد ه می شود .

افتاد گی ابرو
ایجاد پوست اضافه د ر پلک بالا می تواند به د لیل پایین افتاد گی ابرو باشد . د ر این موارد ، جراحی پلک به تنهایی نمی تواند نتیجه اید ه آل بد نبال د اشته باشد . پایین افتاد گی پلک تحتانی، به صورت کیسه های زیر چشم خود را نشان می د هد . تقریبا هر فرد ی د ر این ناحیه د چار د رجاتی از افتاد گی است. نیروی جاذبه زمین و افزایش سن، مهمترین عوامل د ر این زمینه اند ولی حتی افراد جوان نیز ممکن است د ارای ذخیره چربی اضافه د ر زیر چشم ها باشند . چشم ها توسط لایه ضخیمی از بافت چربی محاصره شد ه اند که توسط یک غشاء د ر محل خود محکم شد ه است. د ر طول زمان این غشاء سست می شود و به بافت چربی، اجازه حرکت به سمت پایین را می د هد . پوست و عضله، توسط بافت بیرون زد ه، کشید ه می شوند و ایجاد بیرون زد گی پف آلود ی را می کند که نمی توان آن را با مواد آرایشی مخفی نمود .

پف چشم بعد از خواب
این مشکل اغلب صبح ها بد تر است زیرا د ر حالت د راز کشید ه، مایع د ر بافت چربی جمع می شود بعد از بلند شد ن از خواب، جاذبه زمین مایع را بیرون می کشد ولی اگر بافت چربی اضافه، زیاد باشد ، زمان بیشتری برای خروج مایع از آن و کاهش تورم لازم است.

بلفاروپلاستی
خوشبختانه مشکلات پلک را می توان بطور بسیار موثر توسط عمل بلفاروپلاستی که عمل نسبتا ساد ه ای است، بر طرف نمود . د ر این عمل، پوست و عضلات و بافت چربی اضافه برد اشته می شود . این عمل اغلب با سایر اعمال جراحی پلاستیک صورت مانند بالا برد ن ابرو، کشید ن صورت و یا اقد امات پوستی همراه می شود . اگر چشم های شما باعث می شود که ظاهر شما پژمرد ه، ناراحت یا خسته به نظر آید ، عمل بلفاروپلاستی می تواند باعث بهبود واضح آنها شد ه و به شما ظاهری با نشاط تر، هوشیارتر و جوانتر ببخشد . د ر عمل جراحی زیبایی پلک (بلفاروپلاستی)، پوست اضافه پلک بالا و پایین برد اشته می شود و میزان بافت چربی زیر چشم ها کاهش د اد ه می شود . جراحی را می توان بسته به مشکل موجود ، روی پلک های بالا یا پایین و یا هر د و انجام د اد . د ر صورتی که میزان افتاد گی خفیف باشد انجام لیزر می تواند به بهبود این وضعیت کمک کند و حتی فرد را از انجام عمل جراحی بی نیاز کند .

چند تکنیک ساد ه جهت کاهش تورم د ر پلک ها
هرگونه تمرین و فعالیتی که بتواند به طور غیرمستقیم روی چشم، انجام شد ه و مواد را به سمت پایین بکشد ، د ر تخفیف و از بین برد ن سریع پف مؤثر است. د وید ن ساد ه ، بالا و پایین پرید ن و حتی بالا رفتن از پله ها از این د ست فعالیت های ساد ه به شمار می روند . برای کاهش پف ها، یک کیسه یخ را روی پف و د ر اطراف محل آن قرار د هید . به مد ت ۱ تا ۲ د قیقه با انگشت میانی تان به سرعت و با ملایمت روی ناحیه پف کرد ه زیر چشم ضربه بزنید . گاهی پرهیز از غذاهای شور و یا مواد ی که به آن حساسیت د ارید به شما کمک خواهد کرد . استفاد ه از مواد آرایشی مخصوص چشم های حساس می تواند د ر کاهش تورم موثر باشد . بهتر است فرم ژل را برای کرم های روز و شب خود استفاد ه کنید و سعی کنید تماس کرم با ناحیه د ور چشم را به حد اقل برسانید . یا لایه نازک کرم را روی مرز استخوانی زیر چشم بزنید ولی مواظب باشید که کرم به ناحیه ای که د قیقا زیر پلک است نرسد .

آموزش آرایش،مدل آرایش صورت، آرایش چشم،مدل ابرو -

برچسب ها :


اشتراک گذاری

گزارش تخلف



ویدیو مرتبط :
‫حقایقی عجیب از دلایل پف آلود شدن چشم ها 9 دلیل برای باد کردن زیر چشم هایتان که از شنیدنش تعجب می کن‬‎