سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امام جمعه میبد: اقتدار موشکی کشور قابل عقب گرد نیست


به گزارش ایرنا ، آیت الله علیرضا اعرافی درخطبه های نماز جمعه این هفته شهر میبد با بیان اینکه دانشگاه ، نیروهای نظامی، انتظامی و همه مسئولان ما در پایه ریزی زیرساخت اقتدار و امنیت و آمادگی کشور برای مقابله با دشمنی ها مصمم هستند اظهار کرد: نمونه این اقتدار، آزمایش موشکی است.
خطیب جمعه میبد افزود: ملت ما همراه این جریان است و محکم روی این مواضع ایستادیم و دشمنان اقتداری کم نظیر ایران را در آینده نزدیک تجربه خواهند کرد و دشمنان نخواهند توانست نگاه بدی به این کشور اسلامی و انقلابی بیافکنند.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی خاطرنشان کردند: دنیا بداند ما براساس عقل ، منطق و مصالحی که تشخیص دادیم وارد مذاکرات شدیم و درهمان چارچوب حرکت خواهیم کرد.
وی در بخش دیگر از سخنانش با بیان اینکه متاسفانه آل سعود با تحریک صهیونیست ها و امریکاییها در مسیری پیش می رود که پایان آن برای منطقه و خودشان خطرناک است گفت: ملت ایران در این مسیر ضرر نخواهد کرد.
خطیب جمعه میبد خاطرنشان کرد: ملت ما بر سر آرمانهای خود ایستاده است و به روش درست حرکت می کند و به فضل خدا همه این توطئه های شوم در آینده خنثی خواهد شد .
شهرستان میبد در 50 کیلومتری شمال یزد واقع است.
8068

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مصاحبه با امام جمعه اهواز در طوفان گرد و غبار