سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



همایش پیاده روی خانوادگی هفته سلامت در مهاباد برگزار شد


به گزارش ایرنا، در این همایش بیش از 400 نفر از شهروندان مهابادی و كاركنان شبكه بهداشت و درمان این شهرستان به همراه اعضای خانواده خود شركت كردند.
در این همایش حاضران از میدان ملاجامی تا بوستان ملت این شهرستان را پیاده روی كرده و هفته سلامت را گرامی داشتند.
این همایش با شعار مبارزه با دیابت و چاقی و در سومین روز از هفته سلامت و با همكاری شبكه بهداشت و درمان، اداره ورزش و جوانان ، شهرداری و چند شركت خصوصی و بهداشتی و درمانی برگزار شد.
در پایان این همایش به قید قرعه به 30 نفر از شركت كنندگان جوایزی اهدا شد.
رئیس شبكه بهداشت و درمان مهاباد در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: شعار امسال هفته سلامت با عنوان غلبه بر دیابت نامگذاری شده است.
سامرند مرزنگ افزود: همچنین در طول هفته سلامت ایستگاه های سلامت در بوستان ها و میادین شهرهای مختلف استان دایر شده و با حضور پزشك و پرستار از عموم مردم به صورت رایگان تست قند خون و فشار خون انجام می شود.
هفته اول اردیبهشت ماه به عنوان هفته سلامت نامگذاری شده است.
شهرستان مهاباد با 215 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
6185/1905

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
همایش پیاده روی خانوادگی هفته بسیج در خلخال