فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



امین حیایی و لیلا اوتادی در «ناردون»


روزنامه صبا: مدیر تولید فیلم سینمایی "ناردون" گفت: امین حیایی، مهران غفوریان و لیلا اوتادی از جمله بازیگران کار هستند.

حسین باقریان مدیر تولید فیلم سینمایی "ناردون" گفت: کار 20 آبان کلید می خورد. لوکیشن های ما در تنکابن در استان مازندران قرار دارد. البته بخشی از کار نیز در استان گیلان برداشت خواهد شد.

وی افزود: کار فیلمبرداری "ناردون" 2 ماه به طول خواهد انجامید. همچنین نویسنده و کارگردان فریدون حسن پور است. تهیه کننده منصور سهراب پور است.

امین حیایی، غفوریان و لیلا اوتادی در «ناردون»مدیر تولید فیلم سینمایی "ناردون" ادامه داد: خلاصه داستان این است که خرج عروسی بیشتر است یا عزا، بهتر است عزا رو تو عروسی گرفت که خرجش کمتر بشه و بهتر است عروسی رو تو عزا گرفت که خرجش کمتر شود.

باقریان خاطرنشان کرد: فضایی که بر فیلم سینمایی "ناردون" حاکم است به نوعی یک طنزی فلسفی است. با توجه به فیلم هایی که آقای حسن پور تا امروز جلوی دوربین برده و از سینماها پخش شده پیش بینی می کنم که کار خوبی از آب دربیاید.

وی در پایان تصریح کرد: امین حیایی، مهران غفوریان، مهران رجبی، امیر نوری، لیلا اوتادی، علیرضا مسعودی و ترلان پروانه و جواد رضویان از جمله بازیگران فیلم سینمایی "ناردون" هستند.


ویدیو مرتبط :
‫امین حیایی و شهرام قایدی در اکران ویژه فیلم ناردون‬‎