ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مظلومی: نمی‌خواهم جواب کی‌روش را بدهم/بازیکنی که 36 ساعت در پرواز بوده، چگونه می‌تواند فردا بازی کند؟


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پرویز مظلومی در حاشیه اولین سالگرد غلامحسین مظلومی در خصوص اینکه چه خاطره‌ای از وی دارید، عنوان کرد: او سرشار از خاطره است هم از لحاظ اخلاقی و هم رفتاری ولی چکی که به من زد یادم نمی‌رود. چون کفش او را پوشیده بودم. البته برادرم الگوی من است و خیلی کمک کرد که راهم را در فوتبال پیدا کنم. در سال اولی که به استقلال آمدم کمک زیادی به من کرد و هنوز هم رفتن او باور کردنی نیست.

مظلومی در پاسخ به این سوال که غلامحسین خودش را به مصدومیت می‌زد تا شما بازی کنید، گفت: این‌طور نیست، حتی وقتی مصدوم می‌شد کاری می‌کرد که زودتر به شرایط ایده‌آل برسد تا حتی جای من را بگیرد و بازی کند.

سرمربی استقلال در مورد دیدار با فولاد عنوان کرد: تمام برنامه‌‌ریزی‌ها برای این بازی صورت گرفته است و امشب خود من هم می‌روم. شرایط خوب است. دو محروم داریم و به خسرو حیدری هم استراحت داده‌ایم از بین بازیکنان امید یکی دونفر را با خودمان می‌بریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال عنوان کرد: نمی‌خواستم صحبتی کنم و بعد از بازی با فولاد همه چیز را بگویم اما حالا قبل از بازی عنوان می‌کنم نه تنها من بلکه همه مربیان و باشگاه‌ها به نحوه حضور بازیکنان در تیم ملی انتقاد و اعتراض دارند. بازیکنان 20 روز در اختیار تیم ملی هستند و شب قبل از مسابقه لیگ آنها را به ما تحویل می‌دهند، آیا این درست است؟ سازمان لیگ که می‌دانست تیم ملی پنجشنبه به تهران می‌رسد چرا سه روز مسابقات را عقب نینداخت. ذوب‌آهن، پرسپولیس و چند تیم دیگر هم شرایط ما را دارد.

وی ادامه داد: چطور می‌شود بازیکن که 36 ساعت در پرواز بود و پنجشنبه به تهران می‌رسد، جمعه بازی کند.

مظلومی در مورد اینکه کی‌روش گفته است در لیگ هم تیم‌ها قبل از مسابقه سه روز به اردو می‌روند، گفت: من نمی‌خواهم جواب کی‌روش را بدهم اما کدام مربی تیمش را قبل از بازی سه روز به اردو برده است. ما در حساس‌ترین و سخت‌ترین مسابقه هم شب قبل از بازی به اردو می‌رویم.

وی در مورد اینکه کاشانی از شما به دلیل دیر تحویل دادن بازیکنان امید عذرخواهی کرده است، گفت: ما همه‌گونه همکاری با تیم ملی می‌کنیم اما آنها هم روی قولشان باشند چون در غیر این صورت ما هم شرمنده می‌شویم.

سرمربی استقلال عنوان کرد: چرا مربیان جمع نمی‌شوند تا در این زمینه صحبت کنند. سازمان لیگ هم باید در این خصوص با مربیان و باشگاه‌ها جلسه بگذارد. ما همه نوع همکاری می‌کنیم اما سازمان لیگ هم باید منافع باشگاه‌ها را در نظر بگیرد. تاج دوست خوب من است اما نباید همیشه حرف یک نفر در فوتبال ملاک باشد.

انتهای پیام/آ

 


ویدیو مرتبط :
داستان درمانی:می خواهم به شما پیشنهاد ازدواج بدهم!