سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بازی Forza Motorsport 6: Apex به صورت رایگان برای ویندوز ۱۰ منتشر خواهد شد


بازی Forza Motorsport 6: Apex به صورت رایگان برای ویندوز ۱۰ منتشر خواهد شدوین فون/ پس از انتشار ویندوز ۱۰، مایکروسافت مدتی است که سیاست جدیدی را در بخش گیمینگ محصولات خود نشان می دهد. پس از این که ویندوز ۱۰ به عنوان سیستم عامل تمام محصولات مایکروسافت معرفی شد و این سیستم عامل تا کنون برای دستگاه های مختلفی منتشر شده است، به نظر می رسد که مایکروسافت قصد دارد تا در زمینه گیمینگ نیز فضایی یکپارچه را در میان محصولات مختلف ویندوزی برای کاربران فراهم سازد.

پس از این که اخیراً مایکروسافت بازی Rise of the Tomb Raider را علاوه بر کنسول بازی اکس باکس وان، برای ویندوز ۱۰ نیز عرضه کرد و اخیراً نیز اعلام کرد که بازی Quantum Break که تا مدت های انحصاری اکس باکس وان به شمار می رفت، برای ویندوز ۱۰ نیز عرضه خواهد شد، حال این روز ها شاهد انتشار خبر های بیشتری از انتشار بازی های با کیفیت بسیار بالا برای ویندوز ۱۰ هستیم.

چند ماه قبل بود که مایکروسافت بازی Forza Motorsport 6 را برای کنسول بازی اکس باکس وان منتشر کرد. حال مایکروسافت امروز اعلام کرد که بازی Forza Motorsport 6: Apex را در فصل بهار سال جاری میلادی از طریق استور و به صورت رایگان برای ویندوز ۱۰ منتشر خواهد کرد. بازی Forza Motorsport 6: Apex به طور کامل از دایرکت اکس ۱۲ پشتیبانی خواهد کرد و حداکثر رزولوشن ۴K را ارائه خواهد کرد.

با توجه به اطلاعاتی که مایکروسافت منتشر کرده است، بازی Forza Motorsport 6: Apex که به صورت رایگان نیز منتشر خواهد شد، تجربه ای بسیار لذت بخش و با کیفیت را برای کاربران ویندوز ۱۰ رقم خواهد زد. به گفته مایکروسافت بازی Forza Motorsport 6: Apex اولین گام مایکروسافت در راستای فراهم کردن تجربیات گیمینگ شگفت انگیز برای گیمر ها در سیستم عامل ویندوز ۱۰ است.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: وین فون


ویدیو مرتبط :
بازی رایگان Forza Motorsport 6 Apex برای PC‌