علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



دستگیری عامل هتک حرمت در فضای مجازی


سرهنگ حسین کهیایی امروز در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر انتشار عکسهای خصوصی وی در یکی از شبکه های اجتماعی توسط فرد یا افرادی نامعلوم و تهدید وی به انتشار، موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام  بررسیهای فنی و تحقیقات گسترده، فردی را در این زمینه شناسایی و پس از اخذ مجوز از مقام قضایی، متهم را دستگیر و به مقر پلیس انتقال دادند.

کهیایی اظهار کرد: متهم در بازجویی های اولیه به طور صریح به بزه انتصابی اعتراف کرد و بر همین اساس پس از تشکیل پرونده، متهم به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از شهروندان خواست تا با قرار ندادن عکسهای شخصی خود را در سایت های عمومی، تلفن همراه و یا سایر تجهیزات الکترونیکی از سوء استفاده سارقان اینترنتی جلوگیری کنند.


ویدیو مرتبط :
کلاهبرداری از افراد نا آشنا با فضای مجازی و هتک حیثیت افراد