امام‌جمعه ایلام: دستگیری تفنگداران آمریکایی نمایش اقتدار سپاه بود


امام‌جمعه ایلام گفت: قدرت‌های بزرگ دنیا نمی‌توانند در برابر ایران قدرت‌نمایی کنند؛ آل‌سعود که دیگر عددی نیست و طبق تحلیل‌ها بازنده سیاسی این میدان، آل سعود خواهد بود و قد و قواره این رژیم در برابر نظام اسلامی کوتاه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه ایلام، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد نقی‌ لطفی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ایلام، با اشاره به ولادت باسعادت امام یازدهم اظهار کرد: این امام بزرگوار در دوران نوجوانی عهده‌دار امامت امت اسلامی شد و متأسفانه در دوران این امام محدودیت‌های فراوانی ازنظر سیاسی و فرهنگی برای وی و پدر بزرگوارش قراردادند.

وی در ادامه با اشاره به سالروز شهادت فداییان اسلام افزود: فداییان اسلام در اوج خفقان ستم‌شاهی برای دفاع از اسلام و ارزش‌های دینی قیام کردند و با اقدامات انقلابی و شهادت‌طلبانه خود چندین تن از مهره‌های رژیم مزدور شاه که خیانت آن‌ها به اسلام و ملت ایران بر کسی پوشیده نبود، اعدام انقلابی کردند.

لطفی خاطرنشان کرد: فداییان اسلام نقش بسیار تأثیرگذاری در جلوگیری از انحرافات رژیم شاه داشتند و در اوج اخلاص و ایمان به شهادت رسیدند.

امام‌جمعه ایلام در ادامه با بیان این‌که رژیم آل سعود با اقدامات خارج از اصول در منطقه و ارتکاب جنایات بی‌شمار سعی در سرپوش گذاشتن بر شکست‌های سنگین و سیاست‌های غلط خود دارد، تصریح کرد: این رژیم در داخل با فساد گسترده مالی و اختلافات زیاد مواجه است. آل‌سعود طی این سال‌ها کوشیده تا با هزینه‌های سرسام‌آور مالی به حامیان بین‌المللی و منطقه‌ای خویش درزمینه ناامن کردن منطقه، به اهداف شوم قدرت‌های جهانی و صهیونیست بین‌المللی جامه عمل بپوشاند.

امام‌جمعه ایلام در ادامه با اشاره به قدرت‌نمایی ایران در اسارت و دستگیری تفنگداران نیروی دریایی آمریکا در آب‌های خلیج‌فارس، نمایش اقتدار سپاه و زهرچشم گرفتن از سران رژیم آمریکا را یادآوری کرد و افزود: اقدام شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عذرخواهی رسمی مقامات آمریکایی نمایش‌دهنده قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در برابر هرگونه تجاوز به خاک میهن اسلامی است. ایران اسلامی در بحث امنیت باکسی تعارف ندارد.

لطفی از وزیر امور خارجه کشورمان به خاطر موضع‌گیری قاطع و شجاعانه در برابر سران آمریکا در راستای دستگیری تفنگداران نیروی دریایی آن‌ها، تشکر کرد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
جلوه حقیقی اقتدار, اقتدار نیروی هوافضای سپاه