سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



شروع زندگی عاشقانه با روش هایی ساده


نوعروس/ زندگی عاشقانه و موفق با کارهای ساده درست میشود،پس با ما همراه شوید:
1. در مورد تأثیری که همسرتان روی شما دارد با او صحبت کنید
همسر شما توانایی خواندن ذهنتان را ندارد، بنابراین باید احساستان را به او بگویید تا از تأثیراتی که رفتار او بر شما دارد آگاه شوید.
2. زمانی که دعوا شروع می‏شود، سعی کنید به‌عنوان یک شخص سوم اتفاقات افتاده را ارزیابی کنید
برخی از افراد در جر و بحث فقط به دنبال به کرسی نشاندن حرف خود هستند، اما زمانی که به‌عنوان یک‌سوم شخص به اختلاف به همسرتان نگاه کنید، شاید بسیار از مسائل به‌ راحتی حل شود.
3. با کمک همسرتان، همدلی را وارد خانه کنید
همدلی کلید موفقیت هر رابطه ای است. همدلی به توانایی درک افکار و احساسات دیگران گفته می‏شود. البته ممکن است با افکار یا احساسات همسرتان موافق نباشید ولی اجازه دهید او به ابراز افکار و احساسات خودش بپردازند و شما نیز با او همدلی کنید نه اینکه احساسش را تایید کنید.
4. احساسات را فراموش نکنید و باهم در مورد نیازهایتان صحبت کنید
سرکوب احساسات هیچ کمکی به شما نمی‏کند، البته شاید خود را بسیار آرام نشان دهید اما احساسات تان مانند آتش زیر خاکستر خواهد بود.
5. یادتان باشد که آسیب احساسی می‏تواند رابطه شما را دچار مشکل کند
همیشه باید به احساسات همسرتان توجه کنید تا آزردگی در او باقی نماند.
6. اهداف خود را برای همسرتان توضیح دهید تا او بتواند به شما کمک کند
فراموش نکنید که همسر شما می‏تواند بزرگ‏ترین کمک شما باشد و یک همکاری سالم همیشه به بالا رفتن سطح رضایتمندی دو طرف کمک می‏کند.
7. ارتباط شما با همسرتان مقدس است
همسرانتان همه آن چیزی است که شما در رابطه زناشویی دارید، پس قدر او را بدانید و این را در رفتارتان به او نشان دهید.
8. سالروز عروسی و تولد همسرتان را جشن بگیرید
این یادآوری‏ها یک روش فوق‌العاده است برای اینکه به همسرتان بگویید چقدر او را دوست دارید و بودن او در زندگی شما چقدر برایتان اهمیت دارد.
9. در انجام کارها به هم کمک کنید.
ظرف‏ها را بشویید، جاروبرقی بکشید و در تمام‌کارهای خانه به همسرتان کمک کنید تا به او نشان دهید که همیشه در کنار او هستید.
10. زیاد بخندید و زندگی را ساده بگیرید
چه کسی از خندیدن بدش می‏آید؟ اما زمانی که شرایط زندگی کمی سخت می‏شود، خندیدن هم از یاد می‏رود و افراد بیشتر روی اتفاقات منفی تمرکز می‏کنند. بنابراین زندگی را سخت نگیرید و خندیدن را از قلم نیاندازید.
11. رابطه شما دوستانه نیز باید باشد
همسر شما می‏تواند بهترین دوست شما نیز باشد، پس به شکل‏گیری این دوستی کمک کنید.
12. رؤیاها و امیدهای یکدیگر را حمایت کنید
شاید شما دلتان می‏خواهد که روزی صاحب یک رستوران بزرگ شوید یا همسرتان بخواهد درس خواندن را تا مقطع دکترا ادامه دهد. رویای همسرتان یا شما هر چیزی که باشد، حتی اگر با آن موافق نیستید، باید از همسرتان حمایت کنید.
13. به رابطه توجه کنید
رابطه مانند یک گل زیبا است که هر روز باید آبیاری شود وگرنه آرام‏ آرام خشک خواهد شد. با توجه به رابطه و همسرتان، به او نشان خواهید داد که چقدر او، احساسات و نیازهایش برای شما مهم است.
14. از کمال‌گرایی دست‌ بردارید
هر انسانی مجموعه‏ ای از خصوصیات مثبت و منفی است. پس باید خوب و بد را در کنار هم قرار دهید و همسرتان را همان‌گونه که هست بپذیرید.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
شروع زندگی عاشقانه زوج جوان