سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اندروید 6 و به‌روزرسانی امنیتی، سورپرایز هواوی برای خریداران Honor 5X


اندروید 6 و به‌روزرسانی امنیتی، سورپرایز هواوی برای خریداران Honor 5Xآی تی رسان/ همراه هوشمند هواوی Honor 5X را می‌توان یکی از محصولات خوش‌قیمت به‌حساب آورد. این همراه هوشمند به‌تازگی برای پیش‌فروش در ایالات متحده آمریکا عرضه شده‌ و انتظار می‌رود که تا یک هفته‌ دیگر، نخستین دستگاه‌های این مدل به دست مشتریان برسد. بااین‌حال کسانی که برای پیش‌خرید این همراه اقدام کرده‌اند، می‌توانند خوشحال باشند زیرا هواوی، بسته به‌روزرسانی امنیتی ویژه‌ای را عرضه کرده‌ که پیش از شروع فرایند پخش آن در آمریکا، در دستگاه‌ها اعمال خواهد شد.

برخی از منابع اعلام کرده‌اند که مشتریان این محصول، به‌جای دریافت آن با نسخه لالی‌پاپ اندروید، دستگاه را با اندروید مارشمالو دریافت خواهند کرد که این امر می‌تواند برای خریداران، یک سورپرایز خوب باشد. هم‌چنین اسکرین‌شات‌های منتشر شده از این همراه، نشان از به‌روزرسانی ویژه امنیتی آن داشته‌اند که این بسته، به‌صورت مستقیم جلوی آسیب‌پذیری مشهور اندروید یعنی Stagefright را خواهد گرفت.

هواوی Honor 5X، یکی همراه 200 دلاری است که به پردازنده هشت هسته‌ای اسنپ دراگون 615 و 3 گیگابایت رم مجهز است و یک نمایشگر 5.5 اینچی با کیفیت 1080p و دوربین 13 مگاپیکسلی و حسگر اثرانگشت مجهز است.


منبع: آی تی رسان


ویدیو مرتبط :
معرفی گوشی huawei honor 5X (به زبان چینی)