مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



در خان طومان چه می گذرد؟


ارتش سوریه و هم پیمانانش حمله به مواضع عناصر مسلح در شهر خان طومان و شهرک های اطرف آن در ریف جنوبی شهر حلب سوریه را آغاز کردند.

به گزارش «شیعه نیوز»، درحالی که آتش بس در شهر حلب عملا پایان یافته و تمدید نشد، ارتش سوریه و هم پیمانانش هدف قرار دادن مواضع عناصر مسلح در شهر خان طومان و شهرکهای اطراف آن را آغاز کردند.

در ریف دمشق نیز نیروهای سوریه و هم پیمانانش چند مزرعه در اطراف مناطق دیرالعصافیر و الرکابیه و زبدین در ناحیه غوطه شرقی را بعد از درگیری های شدید با عناصر گروه تروریستی جیش الاسلام آزاد کردند.

همزمان نیروی هوایی سوریه محل های تجمع گروه تروریستی داعش در منطقه السخنه در ریف شرقی شهر حمص را بمباران کرد و درگیری ها بین ارتش سوریه و عناصر داعش در اطراف دو چاه نفتی شاعر و المهر ادامه یافت.

انتهای پیام/ 852


ویدیو مرتبط :
شهدای شب یلدا شهدای خان طومان / روایتی عاشقانه از فتح خان طومان سوریه