فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



بزرگداشت علی نصیریان با حضور عوامل «شهرزاد»


به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مراسم بزرگداشتی برای علی نصیریان بازیگر پیشکسوت سینمای ایران به همت گروه رایزن و در سالن همایش بین‌المللی رایزن برگزار شد.

دلیل برگزاری این مراسم به نظر تقدیر از سال‌ها فعالیت او در عرصه سینما و تلویزیون بود که جدیدترین نمونه آن پیرو حضور در سریال پخش شده در بخش شبکه نمایش خانگی با عنوان «شهرزاد» صورت گرفته است. به همین دلیل گروهی از بازیگران و عوامل این سریال در این مراسم حضور داشتند.

حسن فتحی کارگردان این سریال شبکه نمایش خانگی در حاشیه این مراسم صمیمی گفت: هرگز فکر نمی‌کردم که «یونس فتوحی» سریال «میوه ممنوعه» به «آقابزرگ» سریال «شهرزاد» تبدیل شود.

در این مهمانی جمع کثیری از چهره‌های مشهور سینما و فوتبال حضور داشتند. احمد مسجد جامعی، برانکو ایوانکوویچ, افشین پیروانی، مهدی پاکدل , سروش صحت, علی معلم, خشایار اعتمادی, امین تارخ و ... در این مراسم حضور داشتند. اما حضور محمد علی کشاورز علی‌رغم مشکلات جسمانی باعث شگفتی مهمانان شد.

او با اشاره به کارنامه این هنرمند سینما درباره علی نصیریان گفت: علی نصیریان تک ستاره تئاتر است که ماندگار می‌شود.

اما این مهمانی و مراسم گرامیداشت به گفته برگزارکنندگان آنطور که باید با استقبال هنرمندان مواجه نشده بود و عده‌ای علت آن را ضعف در اطلاع‌رسانی می‌دانستند. به همین دلیل امین تارخ در حاشیه این مراسم بزرگداشت زبان به گلایه گشود و گفن: جای گله نیست اما چقدر خوشحال می‌شدم، سالن مملو از بازیگران بود. هرکدام حتما دلیلی دارند که اینجا حضور ندارند. اما اگر می‌آمدند حضورشان را گرامی می‌داشتیم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
استقبال بینظیراز رضاگلزار و عوامل سریال شهرزاد درآلمان