سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کدام نسخه از گلکسی S7 در ایران عرضه خواهد شد؟


Samsung-Galaxy-S7-concept-renders-by-Hasan-Kaymak-635x397

همان‌طور که اطلاع دارید، پرچم‌دار آینده سامسونگ در دو نسخه متفاوت با تراشه‌های اسنپدراگون 820 و اگزینوس 8890 عرضه خواهد شد. گمانه‌زنی‌های زیادی پیرامون عرضه نسخه اسنپدراگون 820 در آمریکا و چین شکل گرفته است. با این‌حال، به‌نظر می‌رسد که لیست نهایی اپراتورهایی که مدل متفاوت این گوشی را با تراشه اختصاصی اگزینوس 8890 سامسونگ عرضه خواهند کرد، مشخص شده است. این لیست، دید نسبتا مناسبی را از نسخه‌ای از گلکسی S7 که در بازار ایران عرضه خواهد شد، در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. در ادامه، همراه ترنجی باشید.

به‌طور خلاصه، می‌توان گفت که اپراتورهای CDMA نسخه کوالکام گلکسی S7 را عرضه خواهند کرد و اپراتورهای دیگر، نسخه متفاوت این گوشی را با تراشه اختصاصی اگزینوس 8890 سامسونگ ارایه می‌دهند. در ادامه، لیست این اپراتورها آمده است:

تراشه اسنپدراگون 820

VerizonSprintچینUS Cellular

تراشه اگزینوس 8890

نسخه آنلاک جهانیT-MobileAT&Tکانادامدل‌های اختصاصی برای کره‌جنوبی

بنابر گزارش‌ها، گلکسی S7 با شماره‌مدل پایه SM-G930 و گلکسی S7 Edge با شماره‌مدل SM-G935 عرضه خواهد شد؛ درست همانند پرچم‌داران 2015 سامسونگ یعنی گلکسی S6 و گلکسی S6 Edge که به‌ترتیب با شماره‌مدل G920 و G925 معرفی شدند.

به‌نظر می‌رسد هنگامی‌که بحث به استاندارد LTE کشیده می‌شود، عرضه گلکسی S7 با چیپ‌ست کوالکام در آمریکا برای سامسونگ منطقی‌تر باشد. با این‌حال، تفاوت بین تراشه‌های جدید اسنپدراگون 820 و اگزینوس 8890 احتمالا چندان برروی عملکرد گلکسی S7 تاثیرگذار نخواهد بود.

پیش‌تر در ترنجی خواندید، گلکسی S7 با بهایی کم‌تر در مقایسه با گلکسی S6 معرفی خواهد شد و در زمان‌عرضه، این پرچم‌دار از نسل چهارم اینترنت موبایل از نوع LTE Cat 12 بهره‌ می‌برد.

phonearena

لینک کوتاه

Closeبرای امتیاز دهی به این مطلب، لطفا وارد شوید: برای ورود کلیک کنید


ویدیو مرتبط :
گوشی گلکسی S7 Edge نسخه‌ی المپیکی سامسونگ