ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



خروج نام یک بازیکن از لیست و پاسخ منفی به درخواست کاظمی


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بازیکنان مصدوم تیم پدیده خراسان از عصر روز گذشته (یکشنبه) در تمرینات گروهی این تیم شرکت کردند. محمود خمیسی و ایگور پراهیچ دو مدافع مصدوم پدیده که چند روز به دلیل مصدومیت مشغول فیزیوتراپی بودند با رفع آسیب‌دیدگی تمرینات سنگین خود را آغاز کردند تا بتوانند در بازی با راه‌آهن به میدان بروند.

* سیاه‌جامگان قرار بود امروز (دوشنبه) دیدار دوستانه‌ای را در مشهد با استقلال اهواز برگزار کند اما با منتفی شدن سفر تیم اهوازی این دیدار لغو شد. لغو این مسابقه باعث شد فرهاد کاظمی به رضا مهاجری پیشنهاد دهد تیم‌های پدیده و سیاه‌جامگان یک دیدار دوستانه دیگر در تعطیلات لیگ با یکدیگر داشته باشند که این بار پاسخ مربیان تیم پدیده منفی بود. احتمال مصدومیت بازیکنان پدیده باعث شد مربیان این تیم به درخواست کاظمی پاسخ منفی دهند.

* مصدومیت شدید حسن جعفری و پارگی رباط صلیبی زانوی این بازیکن باعث شده مربیان تیم پدیده تصمیم بگیرند نام جعفری را از لیست تیم خارج و بازیکن دیگری را جایگزین او کنند.

تیم پدیده روز جمعه 29 آبان در ورزشگاه ثامن میزبان تیم راه‌آهن خواهد بود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
خروج انرژی منفی ( صمد ممد )