سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پیشرفت و اعتلای جامعه در گرو ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی است


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن صادقی در خطبه های نماز جمعه گناباد افزود: فرهنگ بسیجی که همان فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی، آمادگی برای خدمتگزاری متواضعانه در جامعه، پاسداری از ارزشها و آرمانهای انقلابی و اسلامی است باید بیش از پیش در جامعه تقویت شود.
وی گفت: به برکت حضور بسیج در کنار سایر نیروهای مسلح، دشمنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با وجود تهدیدهای گوناگون نتوانستند به اهداف خصمانه خود دست یابند لذا هر اندازه فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه بیشتر تقویت و نهادینه شود، دشمنان در دستیابی به هدفهای خود ناکام تر می شوند.
وی اظهار کرد: دشمنان باید بدانند تا زمانی که فرهنگ بسیجی در جامعه ما طنین انداز است، آرزوی غلبه و پیروزی بر ملت ایران را به گور خواهند برد.
امام جمعه گناباد گفت: امروز بسیجیان در عرصه های خدمتگزاری و توسعه و پیشرفت کشور در زمینه های سازندگی، تولید علم و فناوری، انرژی هسته ای، ساخت داروهای استراتژیک، تولید تجهیزات نظامی و دیگر موارد حضور تاثیر گذار دارند و همانند دوران دفاع مقدس افتخارات بسیار کسب کرده اند.
وی افزود: در عرصه اقتصاد مقاومتی نیز بسیج برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اقدامهای شاخصی در سالهای اخیر انجام داده که از جمله آنها می توان به ایجاد 140 هزار شغل در سطح کشور اشاره کرد که از این تعداد 70 شغل در گناباد بوده است.
وی اظهار کرد: اگر اقتصاد مقاومتی با روحیه جهادی اجرا شود به توفیقات خوبی دست خواهیم یافت.
حجت الاسلام والمسلمین صادقی گفت: حزب الله لبنان با الگو گرفتن از تفکر بسیجی در مقابل رژیم اشغالگر قدس ایستادگی می کند و خواب راحت را از این رژیم غاصب صهیونیستی سلب کرده است و مردم عراق و سوریه هم با تفکر بسیجی طی چهار سال گذشته با وجود حمایتهای قدرتهای استکباری از گروههای تروریستی در مقابل تروریستها ایستادگی می کنند.
وی با اشاره به هشتم آذر و روز همبستگی با ملت مظلوم فلسطین افزود: فلسطینیان بیش از 60 سال است که در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی ایستادگی می کنند و در انتفاضه سوم هم تاکنون بیش از یکصد نفر آنان در مقابله با این رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند لذا همبستگی با این ملت مظلوم باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
وی همچنین با اشاره به دهم آذر سالروز شهادت شهید مدرس و روز مجلس اظهار کرد: این شهید با شعار 'سیاست ما عین دیانت ما و دیانت ما عین سیاست ماست'، ثابت کرد که در کنار پایبندی به ارزشهای اسلامی، نباید در مقابل ترفندهای دشمنان بی تفاوت بود.
امام جمعه گناباد ادامه داد: شهید مدرس و علامه بهلول گنابادی نقش تاثیرگذار در دفاع از ارزشهای اسلامی و مقابله با سیاستهای رضاخانی داشتند.
وی از آستان قدس رضوی خواست همانگونه که آرامگاه مناسب و شایسته برای شهید مدرس در کاشمر احداث کرده است نسبت به ساخت آرامگاه در خور شان علامه بهلول در گناباد نیز اهتمام ورزد.
مرکز شهرستان 90 هزار نفری گناباد در 287 کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد./2
2095/ 6053

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود