علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



۳عروسک بمب گذاری شده در کاشمر کشف و خنثی شد


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری کاشمر مهدی فروزان در این رابطه بیان کرد: با هوشیاری و دقت نظر شهروندان این عروسک ها که توسط زائران از کشور عراق در ایام اربیعین خریداری شده و به کشور منتقل گردیده بود به نیروهای نظامی تحویل و نسبت به خنثی سازی آن اقدام شد.

وی گفت: تعداد دو عدد از این عروسک ها توسط شهروندان به ناحیه مقاومت بسیج سپاه و یک عدد به نیروی انتظامی تحویل شد که پس از بررسی و کارکارشناسی عملیات چک و خنثی بر روی این عروسک ها توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشمر انجام گرفت.

فرماندار کاشمر تاکید کرد: زائرانی که درسفر کربلا مبادرت به خرید هرگونه از این عروسک ها کردند با توجه به اینکه عروسک های بمب گذاری شده از وزن غیرطبیعی برخوردار هستند لذا تقاضا می شود که در نخستین فرصت بدون هیچ گونه واکاوی و کنجکاوی این اسباب بازی ها را به نیروهای امنیتی واطلاعاتی ناحیه مقاومت بسیج سپاه و یا نیروی انتظامی تحویل دهند.

وی یادآور شد: براساس نظر کارشناسان امنیتی نحوه انفجار این عروسک‌ها به وسیله حرارت و یا ضربه زدن تنظیم شده است و در صورت انفجار هر یک از این عروسک‌ها احتمال کشته‌ شدن چهار تا شش نفر محتمل است.


ویدیو مرتبط :
جزئیات کشف و خنثی سازی بمب ۲۱ کیلویی