ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



امکان برگزاری مسابقات قاره‌ای و جهانی کشتی بعد از المپیک به صورت مجزا


به گزارش خبرگزاری فارس، در این جلسه که در مرکز الکساندر کارلین شهر سوچی روسیه برگزار شد، پس از توضیحات آنتونی سیلوستره آلمانی رئیس کمیته داوران اتحادیه جهانی در مورد قضاوت داوران در رقابت‌های جهانی 2015 لاس وگاس، لیست اولیه نفرات برای قضاوت در المپیک 2016 بسته شد.

در این نشست علاوه بر لالوویچ، رئیس اتحادیه جهانی کشتی که خواستار اصلاحات و شفافیت و عینیت در تصمیم‌گیری داوران در مسابقات کشتی شد، استان دزدیک آمریکایی و تومی یاما ژاپنی نیز توضیحاتی در مورد چگونگی عملکرد داوران ارائه دادند و در نهایت مقرر شد در ماه فوریه (اسفندماه سال جاری) لیست نهایی داوران قضاوت کننده در المپیک ریو به کمیته بین المللی المپیک (IOC) ارسال شود.

از جمله دیگر پیشنهادات ارائه شده در این نشست در نظر گرفتن یک لیست جهت داوران ذخیره برای المپیک 2020 توکیو ژاپن بود.

ضمنا در این جلسه در مورد مقوله بازاریابی، پخش تلویزیونی و تغییر ساختار تقویم فیلا مباحثی طرح شد که اجرای آن نیز به مشاهده بیشتر با کشورهای عضو اتحادیه نیاز دارد.

البته در این جلسه مقرر شد رقابت‌های قهرمانی اروپا در سال 2017 در سوچی روسیه به صورت همزمان در سه رشته همراه با برخی رشته‌های سنتی برگزار شود، اما امکان دارد سایر رقابت‌های قاره‌ای و جهانی در سال 2017 و پس از آن به صورت مجزا انجام شود. بر این اساس احتمالا رقابت‌های جهانی به جای سپتامبر 2017 در اکتبر همین سال (یک ماه دیرتر) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/AD7PQB


ویدیو مرتبط :
برگزاری مسابقات لیگ جهانی کشتی در آبادان