ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



داوري که پس از دو اشتباه محرز و اعتراض اهالي فوتبال محروم شد


  X  

تاریخ خبر : جمعه 1394.08.15 - 15:05

داوري که پس از دو اشتباه محرز و اعتراض اهالي فوتبال محروم شد

ايسنا/ داور فينال جام حذفي آرژانتين به دليل قضاوت‌هاي بحث برانگيزش محروم شد.
ديدار فينال جام حذفي آرژانتين بين تيم‌هاي بوکاجونيورز و روزاريو سنترال برگزار شد. چهارشنبه شب بوکاجونيورز با دو گل پيروز و قهرماني جام حذفي آرژانتين شد.
اين ديدار با قضاوت هاي بحث برانگيز ديگو سبايوس داور وسط همراه بود. در حالي که بازي بدون گل در جريان بود او براي بوکا پنا‌لتي‌ اعلام کرد که خطا بيرون از محوطه جريمه اتفاق افتاده بود. اين ضربه توسط نيکلاس لويدرو به گل تبديل شد. در دقايق پاياني مسابقه گل دوم بوکا در موقعيت مشکوک به آفسايد به ثمر رسيد.
داور همچنين يکي از گل‌هاي روزاريو سنترال را که در نيمه اول به ثمر رسيده بود مردود اعلام کرد. اين موضوع باعث انتقادات فراواني از جانب هو‌اد‌ا‌ران شد و موجب شد تا سبايوس با همراهي نيروهاي امنيتي از ورزشگاه خارج شود.
پس از اين ديدار سبايوس از همه عذرخواهي کرد و گفت: زماني که تصاوير را ديدم متوجه اشتباهم شدم و به همين دليل از همه عذرخواهي مي‌کنم. من نيز انسان هستم و يک ربات نيستم. نمي‌توانم بخوابم اين بزرگترين اشتباه دوران داوري‌ام بوده است.
علي‌رغم اعتراف به اشتباه و عذرخواهي داور وسط، فدراسيون فو‌تبا‌ل آرژانتين تصميم به محروميت سبايوس و کمکش گرفت. مدت زمان محروميت اين دو داور مشخص نيست.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
اعتراض کسبه بازار تهران به اجرای پروژه اشتباه شهرداری