سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



اندیشه منفی نتایج منفی به بار می‌آورد؟


اندیشه منفی نتایج منفی به بار می‌آورد؟آخرین خبر/ «آرزوها و اهداف خود را به ضمیر باطن بسپارید تا با دقت روی آن کار کند و نتیجه صحیح را در اختیارتان قرار دهد».
سپردن آرزوها و خواسته ها به ضمیر باطن و درخواست راه حل از آن چنانچه به صورت یک عادت روزمره درآید، به حل مشکلات کمک موثری خواهد کرد.
همه ما استعداد نابغه شدن داریم، به شرطی که قادر به استفاده از اندیشه خلاق خود باشیم.اراده کنید و اجازه دهید ضمیر ناخودآگاه شما کانون آرمان ها، اهداف و خواسته هایتان باشد.
ضمیر ناخودآگاه مانند سایر اعضاء بدن موقتا به خواب نمی رود، بلکه پیوسته در حال فعالیت و تکاپوست؛ بنابراین افکار مثبت و منفی شما، خواسته یا ناخواسته، به ضمیر ناخودآگاه راه می یابد و با نگاه موشکافانه مورد ارزیابی قرار می گیرد.
البته بهتر است با بکارگیری «اراده» افکار مثبت و سازنده را به ضمیر ناخودآگاه انتقال دهید، زیرا افکار منفی و مخرب پاسخ های ناخوشایندی را نیز به دنبال خواهند داشت.
ضمیر باطن همواره به خواسته های درونی اعم از مثبت یا منفی پاسخ می دهد. در نتیجه اگر از موضوعی بترسید و دائما آن را با خود تکرار کنید، مغز نیز بدون تبعیت از شما همان پاسخی را می دهد که شما پیش خود تکرار کرده اید.
هرگز ذهن خود را با این افکار که من عوض شدنی نیستم، این جوری به دنیا آمده ام، زندگی ام با این حرف ها تغییر نمی کند یا وضع من با دیگران فرق دارد آلوده نسازید، زیرا اندیشه منفی همواره به نتایج منفی می انجامد. سعی کنید زندگی را از دریچه ای دیگر ببینید تا پاسخی جدید و امید بخش نصیبتان گردد.






منبع: آخرین خبر


ویدیو مرتبط :
چطور بدون اینکه خودمان حس منفی بگیریم با افرادی که احساسات منفی دارند مواجه شویم؟ + زیرنویس