سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



در هر دو ساعت یک نفر در ایتالیا به ایدز مبتلا می شود


در هر دو ساعت یک نفر در ایتالیا به ایدز مبتلا می شودقدس آنلاین/ در آستانه کنفرانس 'ایدز و تحقیقات ضد ویروس' که از ششم تا هشتم ماه ژوئن (17 تا 19 خرداد) در شهر میلان در شمال ایتالیا برگزار خواهد شد، متخصصان اعلام کردند که در هر دو ساعت یک نفر درایتالیا به ویروس ایدز مبتلا می شود.
بر اساس این گزارش، سالانه چهار هزار مورد جدید ابتلا به ویروس ایدز در ایتالیا به ثبت می رسد که از این تعداد 60 درصد دیرهنگام متوجه می شود. بیشترین موارد ابتلا به این ویروس در استان شمالی لومباردیا به ثبت رسیده جایی که 20 هزار نفر دچار ویروس HIV شده اند. موارد جدید ابتلا به این ویروس نیز اغلب میان جوانان از 25 تا 29 سال بوقوع می پیوندند.
مرکزعملیاتی موسسه عالی بهداشت ایتالیا عقیده دارد که بیش از 84 درصد از موارد ابتلا به ویروس ایدز بر اثر روابط جنسی صورت می گیرد.
بر اساس این گزارش، 37 درصد از ایتالیایی ها هرگز آزمایش ایدز را نداده و 5 درصد از افراد مبتلا نیز هرگز آنرا به همسر خود نگفته است. 40 درصد افراد مبتلا به ایدز انرا از خانواده خود پنهان می کند و 74 درصد از افراد آلوده به ویروس ایدز نیز در محل کار خود آن را مخفی نگه می دارد.





منبع: قدس آنلاین


ویدیو مرتبط :
درایران چندنفر مبتلا به ایدز هستند