سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آپدیت اصلاحی برای نکسوس های جدید در راه است


برخی از دارندگان موبایل های جدید سری نکسوس یعنی Nexus 5X ال جی و Nexus 6P هواوی در اندروید ۶٫۰ با مشکلاتی در رنگ های به نمایش در آمده در صفحه مواجه شده اند.

آل دیجیتال/ برخی از دارندگان موبایل های جدید سری نکسوس یعنی Nexus 5X ال جی و Nexus 6P هواوی در اندروید ۶٫۰ با مشکلاتی در رنگ های به نمایش در آمده در صفحه مواجه شده اند.
گفته شده است که کمپانی گوگل وجود این مشکل را تأیید نموده و خوشبختانه راه حل آن را نیز پیدا نموده است که به زودی و طی آپدیتی در اختیار کاربران دو دیوایس نوپای سری نکسوس قرار خواهد گرفت، فلذا اگر شما هم از جمله کاربران موبایل های نکسوس ۵X ال جی یا نکسوس ۶P هواوی هستید خبر خوش اینکه در آینده نزدیک صفحه نمایش موبایل شما از رنگ های واقعی تری برخوردار خواهد بود. خوشبختانه مشکل مزبور نرم افزاری بوده و با آپدیت قابل حل بوده است، البته با توجه به بروز مشکل بر روی هر دو محصول جدید گوگل بعید به نظر می رسید که ایرادی سخت افزاری در این میان وجود داشته باشد. هنوز مشخص نیست که این آپدیت در چه تاریخی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت اما با توجه به آغاز فعالیت گوگل بر روی آن و تشخیص علت مشکل امیدواریم که انتظار در این باب زیاد به طول نیانجامد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
نگاهی سریع بر نکسوس 4~نکسوس 7~نکسوس 10