سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دولت عدالت در پرداختی‌های کارکنان خود را هرچه زودتر در دستور کار قرار دهد


به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس کمال‌الدین پیرموذن در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس (29 آذر 94) گفت: انتظار می‌رود تا دولت  با تخصیص اعتبارات لازم جهت توسعه مترو و گسترش فضای سبز اقدامات لازم را جهت بهبود محیط زیست فراهم کرده و به داد شهروندان ایران و تهران برسد.

وی افزود: انتظار می‌رود تا دولت در اسرع وقت عدالت در پرداختی‌های کارکنان خود را مجدانه در برنامه کاری خود قرار دهد و انتظار می‌رود تا دولت سرمایه‌گذاری‌های خارجی در شرایط پساتحریم را به مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته اختصاص دهد. تا ظرفیت‌های شغلی برای جمعیت عظیم بیکاران در این مناطق فراهم شود.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: باید رسیدگی به وضعیت پدیده شاندیز و سپرده‌گذاران موسسه میزان در اولویت قرار گیرد و به حقوق آن‌ها رسیدگی شود.

پیرموذن در پایان خاطرنشان کرد: بساط تندروی در دانشگاه‌ها را باید جمع کرد و رسانه ملی باید در جهت افزایش مشارکت مردمی گرم‌کردن تنور انتخابات حرکت کند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/9WTJR0


ویدیو مرتبط :
کاهش واردات در دستور کار دولت است