سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



خانه‌تکانی در وزارت خارجه عراق؛ 30 سفیر برکنار می‌شوند


خانه‌تکانی در وزارت خارجه عراق؛ 30 سفیر برکنار می‌شوندایرنا/ پایگاه خبری السومریه نیوز به نقل از یک منبع که آن را آگاه توصیف کرد نوشت : ابراهیم الجعفری وزیر خارجه عراق به زودی 30سفیر این کشور را که تابعیت های دوگانه دارند ، برکنار می کند .

این منبع عراقی که السومریه نیوز نامی از وی نبرد٬ افزود : وزیر خارجه لیستی تهیه کرده و قرار است 30سفیر را که علاوه بر تابعیت عراقی ، تابعیت کشور دیگری نیز دارند ، برکنار کند و در همین راستا وی این لیست را به شورای وزیران می برد تا دستور نهایی برکناری آن ها صادر شود .
وی افزود : ابراهیم الجعفری پیش از این هفت سفیر را که تقلبی بودن مدارک تحصیلی شان ثابت شده بود ، برکنار کرده بود و 65 دیپلمات عراقی را نیز بازنشسته کرد .


منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
جابری انصاری سخنگوی وزارت خارجه و افخم ؛سفیر مالزی شد