سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فرافکنی های ادامه دار روزنامه سعودی علیه ایران


فرافکنی های ادامه دار روزنامه سعودی علیه ایران

جام نیوز/ روزنامه فرامنطقه ای «الشرق الاوسط» در سرمقاله امروز خود ادعا کرد: «ایران 30 شبکه با برنامه های متنوع با 30 زبان در اقصی نقاط جهان برای مقابله با اعراب و غربی ها راه اندازی کرده است.»

الشرق الاوسط در ادامه ادعا کرد: «در این میان شبکه های خبری وجود دارد که با ایران در تعامل مستقیم قرار دارند. از جمله شبکه هایی که تعامل مستقیم با ایران دارند المنار و المیادین هستند که برای مقابله با عربستان فعالیت می کنند ولی ریاض به توقف پخش آنها در عربست اقدام کرد.»

این روزنامه چاپ لندن در ادامه نوشت: «این اقدام وزیر اطلاع رسانی عربستان در توقف پخش این شبکه ها گامی مثبت و اقدام به وقت ریاض در راستای مقابله با اهداف ایران و مقابله با گروه های رسانه ای است که هدفشان حمایت رسانه ای از ایران و مقابله با کشورهای عربی خلیج {فارس} است.»

لازم به ذکر است که شبکه های المیادین و المنار رسانه هایی هستند که در خط مقدم جنگ رسانه ای علیه اسراییل قرار دارند. سعودی ها به بهانه مبارزه با ایران برنامه های این دو شبکه را در ماهواره عربست متوقف کردند تا اقدامی در راستای عادی سازی روابط با صهیونیست ها صورت داده باشند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
ایران هسته ای و فرافکنی صهیونیست